B&W DM685 eller Dynaudio DM 2/7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

B&W DM685 eller Dynaudio DM 2/7

Har nå vært og hørt på begge høyttalerene, men klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg skal gå for. Tenker å kjøre b&w med en denon avr-2311 og dynaudio med en harman/kardon avr360 ellere likn (for senere utvidelse). Noen som har prøvd dynaudio med denon receiver?
    kan det være lurt å teste ut DALI IKON 2 MK2? hifiklubben i bergen hadde de ikke inne.

Utstyret skal brukes 50/50 på film og musikk.
    Er glad i å ha bra med trykk i lydbildet, og hører mest på rock og elektronisk/ house musikk.

Synes det er meget bra trykk i dynaudioene og mye detaljer, men de er kanskje litt kaldere i lydbildet enn b&wene. Føler at alt flyter veldig bra hos b&w.

Mulig jeg har litt mer sansen for dynaudioene, men designet til b&w er mye penere, selv om det ikke har så stor betydning.

Noen som har erfaringer med med begge systemene? evnt en av de.

Kan også legge til at stuen er på 20 kvm, hvor det er ca 3,3 meter fra front til bakre vegg.

Setter pirs på innspill, og muligens andre alternativer. Har tenkt til å bruke rundt 15000.

Intermediate fordfiesta sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,071
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    B&W DM685 er et safe valg, har de selv, men CM serien er enda bedre, jeg har også CM1

B&W 685 stereo speaker review Hi-fi speaker review - from the experts at whathifi.com

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •