Earthquake Thor

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Earthquake Thor

Hei!

Noen som har testet denne innbyggings-sub'en som Dynabel selger? Tar gjerne i mot alle tips og erfaringer før jeg eventuelt kjøper den

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg kjøpte en sånn i forrige uke på Dynabel. Monterte den rett før helga, så jeg har ikke hatt mulighet til å teste så mye enda.

Jeg bruker en Rotel RB-981 som forsterker, så jeg har kun justeringene på surroundrecieveren å leke med.

Jeg har fått den til å fungere fint til film, men synes det var litt vanskelig å få den til å integrere seg bra med resten av anlegget til musikk. Den blir liksom litt for tydelig (hvis du skjønner?). Jeg har ikke brukt db måler eller annet verktøy for å justere den. Kun ørene. Jeg vil også tro at den fungerer bedre etter noen timer innspilling.

Nå skal det sies at jeg har montert den i bakveggen mellom bakhøyttalerne i et 5.1 oppsett. Kanskje ikke den mest optimale plasseringen, men den eneste mulige for min del.

Så hvis du har en dedikert subforsterker med litt justeringsmuligheter, så tror jeg denne vil gi deg mye bass i forhold til plassen den opptar. Det var ihvertfall det viktigste argumentet for min del.

Lykke til med kjøp av sub.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •