Epik - Side 14

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 14 av 14 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14
Viser resultater 261 til 274 av 274

Tråd: Epik

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sjå der ja! Det lova godt. Eg oh må ha frontane plassert oppå Epikane. Men trur eg får endå litt mindre plass til dei. Dersom eg lager meg rack sjølv på ca. 90cm breidde, får subbane ca. 25cm til saman rundt seg (12.5cm på kvar side feks).

Stemmer det eg har lest, at det er veldig lite vibrasjon i kabinettet på desse?

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Sjå der ja! Det lova godt. Eg oh må ha frontane plassert oppå Epikane. Men trur eg får endå litt mindre plass til dei. Dersom eg lager meg rack sjølv på ca. 90cm breidde, får subbane ca. 25cm til saman rundt seg (12.5cm på kvar side feks).

Stemmer det eg har lest, at det er veldig lite vibrasjon i kabinettet på desse?
    Jeg har ikke fysisk kjent etter når jeg drar på, men har aldri opplevd at høyttalerne som står oppå hverken flytter seg eller vibrer/lager ulyd, så det kan virke som det stemmer ja.
    --
    Thorbjørn

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Glimrande Då vert Epikane plassert ytterst med frontane oppå. Det passar fint, sidan dei er størst og.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    je om dette er tråden for å få hjelp med dette, men det handlar no om Epik...

Korleis veit eg om Epik Empirane mine spelar i fase med frontane mine, og RW-12d subbane?
    Epikane har jo berre 0 og 180 grader faseinstilling. Når RW-12d'ane mine sto saman med frontane mine oppe, spelte dei i fase (instilt på 0 grader), trur eg i alle fall... Når eg brukar epikane høyrer eg strengt tatt ikkje om dei speler i fase i alle fall. Men når epikane står på 0 grader, virkar det som eg får meir trykk med RW-12dane i 180 grader. Men då vil vel dei spela utav fase med frontane?

Alle 4 subbane mine står på rekka, med Epik ytterst på kvar side. Frontane mine står oppå dei igjen, om det har noko å sei...

Med så mykje sub, er det rett og slett umogleg å høyra om det er i fase med bassen i frontane... Så håpar derfor nokon kan gjera meg litt klokare på detta!

Intermediate bUlk sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    797
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    je om dette er tråden for å få hjelp med dette, men det handlar no om Epik...

Korleis veit eg om Epik Empirane mine spelar i fase med frontane mine, og RW-12d subbane?
    Epikane har jo berre 0 og 180 grader faseinstilling. Når RW-12d'ane mine sto saman med frontane mine oppe, spelte dei i fase (instilt på 0 grader), trur eg i alle fall... Når eg brukar epikane høyrer eg strengt tatt ikkje om dei speler i fase i alle fall. Men når epikane står på 0 grader, virkar det som eg får meir trykk med RW-12dane i 180 grader. Men då vil vel dei spela utav fase med frontane?

Alle 4 subbane mine står på rekka, med Epik ytterst på kvar side. Frontane mine står oppå dei igjen, om det har noko å sei...

Med så mykje sub, er det rett og slett umogleg å høyra om det er i fase med bassen i frontane... Så håpar derfor nokon kan gjera meg litt klokare på detta!
    Når alle subbene dine står i front og subbene 0 i fase er disse i fase sammen. Receiver tar seg av resten.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takkar for hjelpa, bUlk! Det virka som eg fekk meir basstrykk når Empire og RW-12d stod i motsatt fase. Men eg har ikkje noko måleutstyr, så det kan jo vera meg som er forvirra, eller rommet som spelar meg eit puss. Får setta alle i 0 fase igjen og testa meir.

Men fekk i alle fall meir lyd ut av dei no som eg har fått køyrt RK med dei tilkopla og testa litt. Så er meget godt fornøyd med dei foreløpig No står dei på full frekvens (120hz i receiver) og halvt volum. RW-12d'ane måtte eg skru ned til -23db, for at dei ikkje skulle knela for tidleg. Merkar knapt at dei og er der...

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    797
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takkar for hjelpa, bUlk! Det virka som eg fekk meir basstrykk når Empire og RW-12d stod i motsatt fase. Men eg har ikkje noko måleutstyr, så det kan jo vera meg som er forvirra, eller rommet som spelar meg eit puss. Får setta alle i 0 fase igjen og testa meir.

Men fekk i alle fall meir lyd ut av dei no som eg har fått køyrt RK med dei tilkopla og testa litt. Så er meget godt fornøyd med dei foreløpig No står dei på full frekvens (120hz i receiver) og halvt volum. RW-12d'ane måtte eg skru ned til -23db, for at dei ikkje skulle knela for tidleg. Merkar knapt at dei og er der...
    Stort sett er dette det beste, men har du noen sinus toner. Så kan du gjøre en test på eks. 30,50,80,100,120 osv. til å begynne med er jo det bedre. Hører det greit om fasen er så gal som 180 grader. Klarer RW-12d å tillføre noe i forhold til Epikene dine når volum knotten blir satt på prøve:-D

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når har spelt det eg tør/er mann til, så har eg ikkje merka rare forskjellen på om RW-12d er med eller ikkje Så eg trur nok eg skal finna ein ny heim til dei, eller anna bruk for dei, slik at eg får betre plass...

Må vel inrømma at eg hadde greidd meg veldig fint med RW-12d åleina i rommet. Og eg hadde overhovudet ikkje bruk for Epikane. Men fy så moro det er

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    797
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når har spelt det eg tør/er mann til, så har eg ikkje merka rare forskjellen på om RW-12d er med eller ikkje Så eg trur nok eg skal finna ein ny heim til dei, eller anna bruk for dei, slik at eg får betre plass...

Må vel inrømma at eg hadde greidd meg veldig fint med RW-12d åleina i rommet. Og eg hadde overhovudet ikkje bruk for Epikane. Men fy så moro det er
    Helt enig med deg. Når Flageborg var her å kjørte demo på "Flight of the Phoenix" var det så brystkassa nesten gav seg Moro og helt unødvendig høyt.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo derfor me likar det Ellers hadda jo tv høgtalarane holdt. Det er jo lyd i dei og.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva vil være en grei salgspris på 2stk Epik Empire syns dere?. Ca 2år gamle.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen aning, desverre. Hugsar faktisk ikkje kva eg betalte for mine heller...

Har forøvrig solgt alle RW- 12D eg hadde. Merka ingen forskjell med og utan dei faktisk:-)

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Going out of business! Etter syv år er det slutt.

http://www.epiksubwoofers.com/blog/

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0