Epik - Side 13

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 13 av 14 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 SisteSiste
Viser resultater 241 til 260 av 274

Tråd: Epik

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Lite aktivitet på tråden her ser eg. Eg har nett kjøpt meg 2x Epik Empire, og gleder meg som ein snørrunge til å testa dei. Dei står foreløpig hos ein kompis, då dei er for store til å senda med posten.

Er desse vanskelege å plassera og integrera? Eg har meget begrensa plasseringmuligheta og har nada peiling på eller utstyr til kalibrering.

Intermediate bUlk sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    797
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Lite aktivitet på tråden her ser eg. Eg har nett kjøpt meg 2x Epik Empire, og gleder meg som ein snørrunge til å testa dei. Dei står foreløpig hos ein kompis, då dei er for store til å senda med posten.

Er desse vanskelege å plassera og integrera? Eg har meget begrensa plasseringmuligheta og har nada peiling på eller utstyr til kalibrering.
    Gratulerer.
    Personlig syntes jeg de har vært litt knipene å få plassert. Gir endel forskjellig
    "bass" lyd etter plassering. Er ikke, som Harman/kardon sier litt tilbake i tråden, helt enkelt å få dem til å gi "fin lyd" iallefall ikke om du deler høyt.

Det som er sikkert er at de trykker voldsomt når du deler høyere med dem, ca 100-120hz. Til musikk kan de låte fabelaktig( stramme, presise og med et herlig trykk), til film blir de nok svake kontra ultra fra svs iallefall. De ruller fort av under 20-23 hz. Ikke missforstå, for de kan også gi deg (huset) juling om du treffer noe høyere opp i frekvens og fra ca 40-50 hz så begynner de smått å gi ultra juling.(og deg) :-D

Tenkte litt på at jeg skrev svake: Når det er sagt, så har jeg ikke hørt andre "normale" subber spille kraftigere.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, så dei gir frå seg bra trykk i alle fall Bør eg bruka kalibreringsutstyr kanskje? Og finste som er mulig å få tak i rimelig?

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    797
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, så dei gir frå seg bra trykk i alle fall Bør eg bruka kalibreringsutstyr kanskje? Og finste som er mulig å få tak i rimelig?
    Anti-mode!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aha! Men kva er det?

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aha! Men kva er det?
    AVshop.no / DSPeaker Anti Mode 8033C Subwoofer Autoequalizer
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjå der ja! Er det noon som kan kort forklara korleis denne fungerer?

Planen er å ha 4 subbar (2 og 2 like) på ein subutgang. Seinare skal eg ha ny receiver, då med 2 individuelle subutgangar.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    797
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjå der ja! Er det noon som kan kort forklara korleis denne fungerer?

Planen er å ha 4 subbar (2 og 2 like) på ein subutgang. Seinare skal eg ha ny receiver, då med 2 individuelle subutgangar.
    Jeg har selv mine på 1 utgang selv om jeg har to fra yamaha. Kjører først sveip med anti-mode, så tar du og kjører RK etterpå. Da tar den seg av evnt. signal forsinkelse som kommer i anti-moden. Det er også ganske kult med lift funksjonene denne har.:twisted: Den kan ta endel peaker i frekvenskurven din, slik at du stort sett for ganske mye glattere kurve etter bruk. Jeg ender nesten alltid også opp med å "føle" basse bedre i kroppen.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så denna anitmoden koplar ein inn på subsignalet før det går til subbane, og så kan den ta seg av instillingar av subbane? Må eg ha alle subbane på same utgang, for å få kalibrert dei med antimode?

Beklagar viss eg skjøner lite, men har aldri vert borti noko slikt før...

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    797
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så denna anitmoden koplar ein inn på subsignalet før det går til subbane, og så kan den ta seg av instillingar av subbane? Må eg ha alle subbane på same utgang, for å få kalibrert dei med antimode?

Beklagar viss eg skjøner lite, men har aldri vert borti noko slikt før...
    Ja, det må du. Kan bruke 2 anti-moder også om det skulle bli nødvendig.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så denna Anti Mode saken er ein modul ein koplar permanent mellom receiver og sub?

Kvifor har ikkje receivera i dag dette innebygd?

Intermediate Eleanor sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    714
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor kommer ikke alle biler med hengerfeste?
    Hvorfor er ikke alle forsterkere integrert med for forsterker og effekt trinn i en boks?

Svaret er vel ofte at det har med pris, fleksibilitet, tilpassningsbehov, ytelser osv å gjøre.

Mange receivere i dag har rom kalibrering med måle mic osv som gjør mye av den samme jobben som denne boksen, men her legger man gjerne mer vekt på å få kalibrert de andre kanalene riktig, og tar vel bare litt total nivå og fase for subwoofer, og ikke en glatting av frekvens kurven for å ta vekk toppene...

Der er slike bokser mer egnet, og man kan tilpasse og kan gjerne gøre kalibreings jobben mer grundig der brukeren ønsker å styrer frekvens responsen fra flere sybwoofere osv.

Har denne SVS AS-EQ1 selv, og bruker den sammen med 2 epik subwoofere sammen med en Denon 3808 receiver.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, skjønner den. Men med receivera til 25 000kr, som er gode på kalibrering og har "alt" burde det jo vera unødvendig med ekstra kompontnet for å kalibrera subbane...

Samme om receiverer 2000 billigare og ein bruker Anti Mode til 2 000 i tilleg. Men praktisk/plass så vil det jo vera greit å ha alt i ein boks. Det er jo tross alt det som er fordelen med surroundreceivera, at det er alt i ein boks.

Men går det an å kalibrera 2 forskjellige subbar (2xklipsch og 2xepik) med 1 anti mode? Eller må eg ha 2 stk då?

Den SVSen såg jo meget artig ut. Men alt for dyr. Kostar jo det same som 2 subbar.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    797
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, skjønner den. Men med receivera til 25 000kr, som er gode på kalibrering og har "alt" burde det jo vera unødvendig med ekstra kompontnet for å kalibrera subbane...

Samme om receiverer 2000 billigare og ein bruker Anti Mode til 2 000 i tilleg. Men praktisk/plass så vil det jo vera greit å ha alt i ein boks. Det er jo tross alt det som er fordelen med surroundreceivera, at det er alt i ein boks.

Men går det an å kalibrera 2 forskjellige subbar (2xklipsch og 2xepik) med 1 anti mode? Eller må eg ha 2 stk då?

Den SVSen såg jo meget artig ut. Men alt for dyr. Kostar jo det same som 2 subbar.
    Du kan i prinsippet koble så mange subber du vil på en anti-mode, men det betinger at du faser og nivå justerer dem på forhånd.
    Om du bruker en av toppmodellene til denon skulle jeg mene at anti-mode er overflødig. Det kan være at noen er uenig i det utsagnet?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okey! Får vel berre testa dei ut i første omgang. No er eg så uhelfig/heldig at eg har 3x RW-12D her i neste veka, så først skal det testast ut

Denon har eg ikkje vert borti på 10 år. Vurderer å gå for ein av toppmodellane til Yamaha eller Onkyo seinare. Nokon som veit om desse vil vera gode på kalibrering av sub?

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    797
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okey! Får vel berre testa dei ut i første omgang. No er eg så uhelfig/heldig at eg har 3x RW-12D her i neste veka, så først skal det testast ut

Denon har eg ikkje vert borti på 10 år. Vurderer å gå for ein av toppmodellane til Yamaha eller Onkyo seinare. Nokon som veit om desse vil vera gode på kalibrering av sub?
    Hei, hvordan er det gått for deg? Fikk du Empire i hus?
    Har selv Yamaha 3067, med denne syntes jeg fortsatt anti-mode er god og ha.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann!

Har fortsatt ikkje fått Epikane i hus. Dei er for store til å senda, så eg har ordna med transport opp her i midten av juni. No har eg 3xRW-12d i stova, så eg greier meg forsåvidt fint endå. I løpet av dei neste vekene vert kjellarstova mi ferdig. Då er planen å ha Epikane og 2 av dei andre der. Må berresjå korleis eg skal få plass.

Når eg får råd vert det ny receiver. Det fristar litt med 3067 no, etter å ha lest mykje skryt om den. Den har vel to separate LFE utgangar? At eg kan kobla Epikane på eine og Klipschane på eine?

Får eg ikkje det til å verta bra, får eg heller prøva antimode...

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så denna Anti Mode saken er ein modul ein koplar permanent mellom receiver og sub?

Alle receivere med Audyssey MultEQ eller bedre har korreksjon i bassområdet / subben som vel ikke er så ulikt antimode. Så er det Onkyo TX-SR875 du har, så skal vel denne ha grei basskorreksjon innebygget om jeg ikke tar helt feil.

EDIT: Litt om de forskjellige variantene her MultEQ from Audyssey - Balanced Sound - Automatically Customizes Home Theater System | Audyssey
    --
    Thorbjørn

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, recver gjer ein grei jobb med subane mine no. Får sjå om den (eller ny receiver) greier det lika bra når eg skiftar rom. Viss ikkje, får eg heller vurdera å skaffa meg antimode...

Nokon som veit korleis det er å plassera epikane trangt? Eg har litt liten plass til frontrekka mi, derfor ser det ut som Epikane må stå ganske nærme sidevegg, og med høgtalar tett inntil på andre sida...

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, recver gjer ein grei jobb med subane mine no. Får sjå om den (eller ny receiver) greier det lika bra når eg skiftar rom. Viss ikkje, får eg heller vurdera å skaffa meg antimode...

Nokon som veit korleis det er å plassera epikane trangt? Eg har litt liten plass til frontrekka mi, derfor ser det ut som Epikane må stå ganske nærme sidevegg, og med høgtalar tett inntil på andre sida...
    Jeg har Epik Legend, de står slik hos meg:

Det gir etter litt justering en svært jevn kurve (den grønne av disse):

Så det skal kunne gå fint. Det hjelper veldig på å ha to stykker mtp jevn frevekvensrespons.
    --
    Thorbjørn

Side 13 av 14 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •