Ta spranget fra sub på gulv til sub i vegg?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate JR sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    615
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ta spranget fra sub på gulv til sub i vegg?

I forbindelse med oppgradering av hjemmekino, og at regnværet holder meg inne, og mørketiden nærmer seg, vurdere jeg et av de mer drastiske skrittene i oppgraderingen av hjemmekino'n...

Skal jeg gå fra en Klipsch RT-10D til 2 x Earthquake Thor in-wall sub'er akkompagnert av en Earthquake PA-600?

Noen synspunkter på dette? Og hva tror folket jeg kan forvente i pris for Klipsch'n? (2 år gml, gått max. 200 timer, strøken, i sort)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Jeg sitter og vurderer akkurat det samme! Har 2stk Artcoustic Diablo-sub'er hengende på veggen i dag, og de spiller formidabelt! Men jeg ønsker å få et enda mer diskret utseende på hjemmekinoen, og vurderer både Thor fra Earthquake, CWS8 eller hva den heter fra PSB. Leter også etter andre alternative sub'er, fra Sonance og flere. Vet ikke hva jeg kommer til å ende opp med enda, men lydtrykk er selvfølgelig viktig i tillegg til det estetiske.

Hvilke varianter vurderer du eventuelt istedenfor Thor?

Intermediate JR sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    615
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bortsett fra EarthQuake har jeg vudert Velodyne SC-IW, men disse er j.... dyre. Ellers ryktes det at James har noen sinnsyke in-wall sub'er, til da selvfølgelig sinnsyke priser... Lykke til!

Selv er det på hold pga andre utforutsette store utgifter...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sjekket litt mer rundt nå, og funnet ut at den minste inwall-sub'en til Velodyne koster det samme ca som Thor. Velodyne har jo ikke noe dårlig rykte på å spille bass akkurat... Så mulig det blir en SC600 IW på meg her hjemme. Venter på noen flere pristilbud, så får økonomien bestemme. Greit så lenge jeg har noe som fungerer enn så lenge, men det er skummelt dette spøkelset som alltid ber om noe nytt!

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    SVS har også in-wall sub'er i Artisan-serien, men de kan knapt kalles sub med avrulling på 32dB.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •