er dette clsc eller cls

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Newcomer -Cerwin-Vega- sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question er dette clsc eller cls

Hei jeg fant en annonse på finn jeg var veldig interisert i så jeg lurer på om dette er clsc 215 eller cls 215

Cerwin-Vega! - FINN Torget

Og et lite spørsmål til er det dyrt eller er det en fin pris??

Intermediate nb1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med tanke på at gitteret ikke dekker over mellomtone elementet vil jeg tro at dette er CLS

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

takker

takker

Active Marius-stenbrenden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    dette er 100% clsc. altfor dyrt

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marius-stenbrenden
    dette er 100% clsc. altfor dyrt
    Så det er den uten klakke lyd hva vil du si er en fin pris for disse da??

Intermediate nb1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da beklager jeg feilaktig svar:? My badops:

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av -Cerwin-Vega-
    Så det er den uten klakke lyd hva vil du si er en fin pris for disse da??
    Spar heller til XLS, og få en bedre høyttaler . Vil si at XLS serien er det beste CV har kommet ut med på veldig lenge! XLS 12 imponerer meg stadig i festelige omstendigheter :P. Di spiller mykere enn CLS og CLSC, som fort kan bli litt harde i lyden når man drar på .. men trøkkmaskiner, det er dem alle 3 .

Ikke klakking i clsc eller xls .

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Spar heller til XLS, og få en bedre høyttaler . Vil si at XLS serien er det beste CV har kommet ut med på veldig lenge! XLS 12 imponerer meg stadig i festelige omstendigheter :P. Di spiller mykere enn CLS og CLSC, som fort kan bli litt harde i lyden når man drar på .. men trøkkmaskiner, det er dem alle 3 .

Ikke klakking i clsc eller xls .
    Jeg skal ikke kjøpe for om et halv år så skal vurdere å kjøpe xls,Får se va prisen på dem ligger på da!!

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av -Cerwin-Vega-
    Jeg skal ikke kjøpe for om et halv år så skal vurdere å kjøpe xls,Får se va prisen på dem ligger på da!!
    XLS ifra HFK endrer seg nok ikke i pris. Er jo vannvittig mye for penga allerede, 4x15" for underkant av 10k, problemet er at de fleste ikke har råd til nok strømreserver til disse (ser dog at du har innsett hva som må til ).

XLS 15 og 12 er det som passer folk flest, med tanke på at de er rimeligere på forsterkerfronten, samt at de låter bedre i mindre rom. XLS 12 på NAD 375 er veldig bra match, og lydkvaliteten blir også veldig bra med NAD'en . CV 215 krever dog noe hinsides, som ikke NAD leverer lengre . KANSKJE det vil fungere med f.eks 2x NAD 275 på basserene og en NAD 375 på toppene, men det blir for dyrt.

Rart ikke flere har bemerka seg de rimelige ICEPOWER'ene ifra Rotel, til under 10k!!! 2x250watt, hvor strømreservene er større enn på de fleste andre teknologier!!

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    XLS ifra HFK endrer seg nok ikke i pris. Er jo vannvittig mye for penga allerede, 4x15" for underkant av 10k, problemet er at de fleste ikke har råd til nok strømreserver til disse (ser dog at du har innsett hva som må til ).

XLS 15 og 12 er det som passer folk flest, med tanke på at de er rimeligere på forsterkerfronten, samt at de låter bedre i mindre rom. XLS 12 på NAD 375 er veldig bra match, og lydkvaliteten blir også veldig bra med NAD'en . CV 215 krever dog noe hinsides, som ikke NAD leverer lengre . KANSKJE det vil fungere med f.eks 2x NAD 275 på basserene og en NAD 375 på toppene, men det blir for dyrt.

Rart ikke flere har bemerka seg de rimelige ICEPOWER'ene ifra Rotel, til under 10k!!! 2x250watt, hvor strømreservene er større enn på de fleste andre teknologier!!
    Joda jeg har tenkt mye på rotel! det blir vell enn rotel ettervert.
    Trur jeg skal ta meg en tur på hifiklubben og høre på xls215, Men det de gjør på hifiklubben er at dem bruker minimalt med forsterker på dem så det bare høres ut som dritt!! =)

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Joda jeg har tenkt mye på rotel! det blir vell enn rotel ettervert.
    Trur jeg skal ta meg en tur på hifiklubben og høre på xls215, Men det de gjør på hifiklubben er at dem bruker minimalt med forsterker på dem så det bare høres ut som dritt!! =) Når jeg har blitt lei av CV skal jeg bytte til Dali concept 10 eller noe!!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •