QLN artech 12 VS CV CLSC 15

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active Dali B5005 sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    402
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

QLN artech 12 VS CV CLSC 15

Hei på dere =)

Jeg har no idet siste sett litt på Artech 12 og lest veldig mye positivt om de,og vurderer og bytte disse ut med CV 15" mine. Det jeg lurer på hvordan bassen er idem? Har no idet siste tenkt på og nedgradere CV mine til 12" grunnet jeg synst 15" slår for treigt til enkelte sanger. Og da må jo 4*12" være meget bra !(?) Hvordan er byggekvaliteten på QLN VS CV? Lydkvaliteten på QLN VS CV? Og er elementene bedre i QLN enn CV? Hva ville dere valgt?

Takker for svar!

Intermediate ElDuce sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    966
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dali B5005
    Hei på dere =)

Jeg har no idet siste sett litt på Artech 12 og lest veldig mye positivt om de,og vurderer og bytte disse ut med CV 15" mine. Det jeg lurer på hvordan bassen er idem? Har no idet siste tenkt på og nedgradere CV mine til 12" grunnet jeg synst 15" slår for treigt til enkelte sanger. Og da må jo 4*12" være meget bra !(?) Hvordan er byggekvaliteten på QLN VS CV? Lydkvaliteten på QLN VS CV? Og er elementene bedre i QLN enn CV? Hva ville dere valgt?

Takker for svar!
    Nå har ikke jeg hatt CV, så kan ikke komme med noe spes sammenligningsgrunnlag der...
    Men har tidligere hatt Artech 12 i stereo oppsett med H/K 970 stereoforsterker, og det spilte ganske bra, men, manglet jo mer power for å kunne utnyttet de skikkelig. så ser for meg de kan være litt mer strømglad en CV for å virkeli dra ut potensialet, men så har du igjen en høytaler med stor spilleglede, morrofaktor å ikke minst at den spiller ganske pent for å være den type høytaler.

Om elementene eller byggekvaliteten er bedre kan jeg ikke si, men min erfaring er att byggekvaliteten er god, og solid
    Elementene på QLN er nok midt på treet ++
    Bassen kan ofte ta litt over og bli litt ukontrollert, men det har mye å gjør med at jeg egentli hadde litt for liten forsterker på dem.

Men alt i alt, en god og morsomt høytaler, og kan anbefales

Active Dali B5005 sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    402
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ElDuce
    Nå har ikke jeg hatt CV, så kan ikke komme med noe spes sammenligningsgrunnlag der...
    Men har tidligere hatt Artech 12 i stereo oppsett med H/K 970 stereoforsterker, og det spilte ganske bra, men, manglet jo mer power for å kunne utnyttet de skikkelig. så ser for meg de kan være litt mer strømglad en CV for å virkeli dra ut potensialet, men så har du igjen en høytaler med stor spilleglede, morrofaktor å ikke minst at den spiller ganske pent for å være den type høytaler.

Om elementene eller byggekvaliteten er bedre kan jeg ikke si, men min erfaring er att byggekvaliteten er god, og solid
    Elementene på QLN er nok midt på treet ++
    Bassen kan ofte ta litt over og bli litt ukontrollert, men det har mye å gjør med at jeg egentli hadde litt for liten forsterker på dem.

Men alt i alt, en god og morsomt høytaler, og kan anbefales
    Oki Jeg har en crown XTI 2000 so forsterker,så power er ikke noe problem =) Er det noen andre som vet hvordan de er iforhold til CV?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •