Nå skal Bose ut - og det relativt fort. Vil dette være ett godt alternativ? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 42 av 42
    Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Helt enig, Jamo tror jeg er et meget godt sett for pengene. 608 holder nok lenge til å trekke dem da du kan biampe dem om jeg ikke tar feil. Men 708 kan jo være lurt om du vil ha effekt etterhvert hvis du skal spille svært høyt.

Eventuelt kunne du jo hørt om hifihuset hadde noen RX-V1900 igjen til ca 7 000 - det er en forsterker som er kanonbra om du ikke må ha 3D-greia. Lå en rimelig 3900 og på brukten her. Meget gode forsterkere.

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Gurba
    Jeg sitter aldri og lytter til musikk for å høre på detaljer, høyde og bredde etc. Det står på musikk stort sett hele tiden og jeg hører jo på, men ikke kritisk.

Og anlegget mitt er ikke så veldig dyrt.
    Et godt anlegg handler ikke om å finlytte etter detaljer, men et anlegg som spiller detaljert og musikalsk MÅ man nesten bare lytte til fordi det gjengir musikk på en måte som engasjerer.

Alt er jo relativt, du snakket om grisedyre anlegg og jeg bare poengterte at du har dyrere anlegg enn meg med klar margin så jeg regner ikke med du siktet i min retning.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •