Harman Kardon SB15 Soundbar (lydplanke m/sub) - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 8 av 8 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8
Viser resultater 141 til 145 av 145
    Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Roger
    Har dessverre fått problemer med min H/K SB15. Når man slår den på kommer det bare "radiostøy" og knatring. Det har ingenting med de andre produktene den er koblet til for den lager støy selv om alt er koblet fra tv og tuner. Den får heller ikke kontakt med sub. Går vel utfra at denne bare kan returneres. Problemet er at jeg har kjøpt denne hos netshop som er nedlagt og kvitteringen finner jeg ikke.
    Hatt samme problemet min min SB15 også en stund.Knitrer og skurer. Noen ganger gikk det over etter at det sto på litt. Andre ganger var det bare å ha den av.

Nå er derimot planken død. Det oransje lyset blir aldri blått uansett hvor mye jeg trykker på on/ off. Skrudde den fra hverandre for å se om noe hadde løsnet. Nope. Og garantien har selvfølgelig godt ut. Synd, men da er den søppel:|

Det som er veldig synd er jo å kaste subwooferen, som ser helt ny ut og som det aldri var noe feil med. Men den er jo ikke brukanes til noe annet enn sammen med lydplanken etter hva jeg forstår...

Ser på litt forskjellige alternativer som JBL SB400 og evt Samsung HW-F750, men Samsung er litt i overkant dyr for mitt budsjett nå.
    Forsterker: Marantz SR7011
    Høyttalere:
    Klipsch RP280f - RP450C - RP250S - R115SW
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Intermediate Roger sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SVS! -man
    Hatt samme problemet min min SB15 også en stund.Knitrer og skurer. Noen ganger gikk det over etter at det sto på litt. Andre ganger var det bare å ha den av.

Nå er derimot planken død. Det oransje lyset blir aldri blått uansett hvor mye jeg trykker på on/ off. Skrudde den fra hverandre for å se om noe hadde løsnet. Nope. Og garantien har selvfølgelig godt ut. Synd, men da er den søppel:|

Det som er veldig synd er jo å kaste subwooferen, som ser helt ny ut og som det aldri var noe feil med. Men den er jo ikke brukanes til noe annet enn sammen med lydplanken etter hva jeg forstår...

Ser på litt forskjellige alternativer som JBL SB400 og evt Samsung HW-F750, men Samsung er litt i overkant dyr for mitt budsjett nå.
    Er du sikker på at ikke reklamasjonen ennå er gyldig? Leste litt om det her http://www.forbrukerradet.no/dine-re...år-noe-er-feil og for meg virker det som om denne kan ha fem års reklamasjonsrett. Varen er da ment for å vare over to år mener nå jeg

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk forresten fikset min hos Dalen på Nittedal uten ekstra kostnader. Men så var min 1 år og 11 mnd gammel selv om Netshop var konkurs

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk forresten fikset min hos Dalen på Nittedal uten ekstra kostnader. Men så var min 1 år og 11 mnd gammel selv om Netshop var konkurs
    Teit skrevet ser jeg. Men dere skjønner poenget :-)

Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er du sikker på at ikke reklamasjonen ennå er gyldig? Leste litt om det her http://www.forbrukerradet.no/dine-re...år-noe-er-feil og for meg virker det som om denne kan ha fem års reklamasjonsrett. Varen er da ment for å vare over to år mener nå jeg
    Min var over 3 år gammel og kjøpt hos Komplett. Og begynne med masse utgreing om å få dekket rep. + sending og pakking til et service verksted. Vel, det orker jeg ikke. Men synd siden suben er jo strøken. Det er vel sikkert ikke mulig å kun kjøpe lydplanken? Evt SB30-planken? Sikkert ikke.
    Forsterker: Marantz SR7011
    Høyttalere:
    Klipsch RP280f - RP450C - RP250S - R115SW
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Side 8 av 8 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine