Rumperister :D

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Rumperister :D

Hei lurer nå på å anskaffe 1 eller 2 rumpe ristere tittet litt på denne : Komplett.no - Clark Synthesis vibrasjonsplate har noen vært borti denne ? står ikke så mye info her. så om noen kan komme med forslag om hva jeg trenger osv så hadde det vært flott

Takk på forhånd

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Alexkar90
    Hei lurer nå på å anskaffe 1 eller 2 rumpe ristere tittet litt på denne : Komplett.no - Clark Synthesis vibrasjonsplate har noen vært borti denne ? står ikke så mye info her. så om noen kan komme med forslag om hva jeg trenger osv så hadde det vært flott

Takk på forhånd
    Jeg har 2 stk av denne montert under en 3 seter sofa, og den gjør jobben utmerket. Du trenger en forsterker på opptil 150w i 4 ohm, jeg kjører 2 stk seriekoplet på 1x200w 8 ohm kanal.
    Jeg har .1 sub signal direkte i forsterker, og kjører da samme deling som sub'en har. (tror den får 100hz og ned...)
    Clark har egne forsterkere med frekvenskontroll, men det rimeligste vil bli å kjøpe en billig brukt forsterker. Dersom du bruker en integrert forsterker så får du også muligheten å justere volum, da noen filmer har slår lite ut og andre filmer myye.
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •