alvorlig krise 803d

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 29
    Active scanspeak sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    368
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

alvorlig krise 803d

har nylig avtalt med en hyggelig svenske..
    skulle reise over til han og hente 803d i sort utførelse..
    reisen bestillt hotel-ferge.samt levering av mine gamle høyttalere som jeg nå selvsagt har solgt..så får jeg melding:er utrolig lessen min 4 år gamle son har veltet den ene høyttaleren..diskanten knust.mellomtonen klemt inn senterspissen-kassen stygge hakk front side....ahh pokker hva skal man si...
    eneste jeg er glad for er att jeg ikke rakk å bestille opp svenske valuttaen i banken enda..skulle gjøre det i morra..skal en kjøpe ny kasse ny diskant og mellomtone så koster det litt ja...eneste måtte være å levere kassene til lakkverksted å få dem i høyglans lakk ved å sparkle skadene på den ene....
    venter svar og bilder i morra..han var nesten på gråten stakkars....jeg er vel ikke helt happy jeg heller da..

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    368
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg sr det ligger ett sett 802 n til salgs men det er vel ikke helt på høyden med hva 803d leverer..ahh pokker..de er jo også i rosenut så de MÅ lakkes uannsett.....

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har han ikke inneboforsikring da ? det dekker slikt ofte.

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Huff, håper ikke gutten fikk alt for mye ris..

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    368
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ikke dumt å sjekke nei..hadde akk skjedd så han var litt i koma for å si de slik..

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    368
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av aleksander8
    Huff, håper ikke gutten fikk alt for mye ris..
    nei blir vel bare rå poteter på han nå en stund.....hehe...
    nei stakkars 4 åring..hadde aldri rørt de før sa han og nå 2 dager før jeg henter dem skjer dette....
    han vurderte nå å bare beholde dem og fikse diskanten og mlt. pga de var så lite verdt ved ett salg....pokker ta:evil:

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av scanspeak
    reisen bestillt hotel-ferge.samt levering av mine gamle høyttalere som jeg nå selvsagt har solgt..så får jeg melding:er utrolig lessen min 4 år gamle son har veltet den ene høyttaleren..diskanten knust.mellomtonen klemt inn senterspissen-kassen stygge hakk front side....ahh pokker hva skal man si...
    eneste jeg er glad for er att jeg ikke rakk å bestille opp svenske valuttaen i banken enda..skulle gjøre det i morra..skal en kjøpe ny kasse ny diskant og mellomtone så koster det litt ja...eneste måtte være å levere kassene til lakkverksted å få dem i høyglans lakk ved å sparkle skadene på den ene....
    venter svar og bilder i morra..han var nesten på gråten stakkars....jeg er vel ikke helt happy jeg heller da..
    Fy f... så trasig da. Du får holde oss oppdatert på hva som skjer videre.

Intermediate ragwo sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,710
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utrolig kjipt! :cry:
    2x Devialet Silver Phantom, Devialet Dialog
    SB Touch

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    368
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tok meg friheten til å ringe en gammel bekjent søndag kveld..dan martin som driver hfk i grimstad...utrolig hyggelig fyr..
    kunne opplyse om at ny disk-mlt ville koste ca 8000 og nytt kabinett IKKE var mulig å kjøpe..dvs lakk til høyglans er eneste alternativ..så elementene hadde sunket betragtelig nå nylig..men min svenske venn er veldig lei seg og vet ikke helt hva han skal gjøre.......noen som vet om ett brukt par 803 d???

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ganske sterk 4 åring, veier ikke høyttaleren 41 kg?
    Uansett, innboforsikring dekker, han får en ny høyttaler...

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    368
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja vi får håpe noe løser seg.har så enormt lyst på disse....men ny kasse lot seg ikke kjøpe så jeg får vente å se hva som skjer..mine 804 s var veldig lette å velte så 803d er sikkert ikke så mye vanskeligere..er høyere og da veier litt mer selvsagt..

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette var da leit å høre, men hvis han får fikset den ene ht eller få ny på innboforsikringa så ønsker han sikkert høyere i pris også? jeg tror ikke det vil skje men det kan skje. Man får vel ikke håpe det.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    368
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    de blir ikke disse på meg nei..fikk ikke dekket noe på forsikringen ..
    han valgte da og beholde dem og spare til nye elementer og beholde dem selv..pokker ta...nå har det gått opp for meg at det IKKE blir 803 D med det første..de er ikke på brukten ukentlig for å si det slik..

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    de blir ikke disse på meg nei..fikk ikke dekket noe på forsikringen ..
    han valgte da og beholde dem og spare til nye elementer og beholde dem selv..pokker ta...nå har det gått opp for meg at det IKKE blir 803 D med det første..de er ikke på brukten ukentlig for å si det slik..
    Mener på at Dan & co i Grimstad selger deg sine demo 803 d i cherry til en "grei" pris hvis de har de enda.For 15 mnd siden ville de ha 60.000 for de og burde koste mye mindre nå.Har du spurt de ?

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Niels Nielsen
    Ganske sterk 4 åring, veier ikke høyttaleren 41 kg?
    Uansett, innboforsikring dekker, han får en ny høyttaler...
    Trenger vel ikke være sterk for å velte en slik HT. Høy slank sakt med slikt tyngdepunkt kan lett gå i bakken.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    368
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sven1978
    Mener på at Dan & co i Grimstad selger deg sine demo 803 d i cherry til en "grei" pris hvis de har de enda.For 15 mnd siden ville de ha 60.000 for de og burde koste mye mindre nå.Har du spurt de ?
    snakket med Dan M. igår og han nevnte ikke ett ord om noen demo eksemplarer da.så de er vel solgt..ringte på lørdag direkte til en selger og spurte hva de satt inne med av diamond høytalere..de hadde bare 804d ..

Intermediate maddie sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    582
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

.

off, hehe. Ja ja. Det er så mange gode høytallere demo / brukte rundt omkring så det er jo ikke verdens undergang . Forstår ikke hvorfor unger bestandig skal bort til dyre ting og dytte.

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sikker på at han ville selge? Har du bildene? at dette bare ikke er en unnskyldning fra selger.

Jeg har 2 ganger prøvd å kjøpe vare(Bash500 forsterker og mentor vokal) brukt. Begge gangene fikk jeg melding om at vedkommende hadde hatt innbrudd, og at tingen jeg ville ha, var stjålet. Mulig selger ikke ville selge likevel. Enten skjer det veldig mye innbrudd eller så vil ikke "selger" selge. Ikke meningen å hi-jacke, men dette kan være en mulighet. Har du fått bilder så er min kommentar å se vekk fra, men dette er en mulighet.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Newcomer Outbreak1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    282
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

trist

aiai! jeg har ikke ord.. unner deg virkelig ikke den der!

samtidig håper jeg det er greit at jeg utrykker mine tvil ovenfor selger.. virker som en rar historie, men JA klart det KUNNE skjedd.. en 803D er ikke SÅ vanskelig og velte.. synes alikevel det er rart at han ikke får dekket dette på sin forsikring. Kjøper en så dyrt utstyr sjekker en med en gang hva forsikringen dekker.. mener iallefall jeg, kanskje jeg bare er overforsiktig og "naiv" ???

håper det ordner seg for deg og at du finner deg noen nye med en gang! 8)

lykke til!

Intermediate longbow sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    956
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du kan jo være jævlig stygg da, og kjøpe de til en billigere peng, også "hvelte" de selv, så får du nye... men det er veldig risky, og egentlig dårlig gjort... men på en annen side fullt mulig..

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •