Høytalere til MacBook Pro

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Høytalere til MacBook Pro

Hei!

Er på utgikk etter noen høytalere til min MacBook Pro. Ser etter et 2.0 system, durende bass er altså ikke viktig for min del, med det er greit det er trøkk i de. Det er også viktig for meg at høytalerene gir god lyd.

Lurer derfor på om Argon 7350A er et høytalersett for meg og om noen har erfaringer med disse høytalerne. Om noen har andre gode alternative så er det bare å komme med de! Har et budsjett på +/- 2000 kr

Litt off-topic men om jeg skulle gå for Argon, hvilken farge synes dere ville ha passet med en macbook pro (har hvitt rom)?

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De er utmerkede, hever du budsjettet litt kan du få disse: D'feldt audioengine 5 - multimediehøyttalere for PC - Spesifikasjoner
    Ellers er der noen godbiter i denne tråden, men ikke til 2000,- dog.
    http://avforum.no/forum/hoyttalere/1...oyttalere.html

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan du fortelle meg hva forskjellen er annet enn prisen? En tusenlapp kan jeg slenge på om det er betydlig forskjell

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må innrømme forskjellen sikkert er minimal. AudioEngine er vel et mer "anerkjent" merke, men ellers? Tja, si det, har ikke sammenliknet de.
    Jeg har de små A2 AudioEngine, og når de er hooket opp til pc`en er lyden ganske dårlig. Fra preout på min Bryston er lyden dog virkelig god, så altså, bruker du en dårlig kilde får du dårlig lyd uansett.
    Har også brukt de med min MPB, og med litt eq fra iTunes fungerer det utmerket.
    Er litt flere muligheter her : http://www.multima.no/default.pl?showPage=183
    I en annen tråd her kan du se en der er veldig fornøyd med M-Audio BX-8A, men de koster jo 3500,-. Da får man 8" bass.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •