Eltax Millennium 500 vs Dynavoice m65

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Eltax Millennium 500 vs Dynavoice m65

Hei bare lurer om noen kan gi meg en kjapp tilbakemelding på om det er mye mer godlyd å hente i disse dynavoice i forhold til eltax millennium 500

Har førstnevnte hjemme selv og kjøpte akkurat dynavoice m65 til dama som presang.. og må si jeg likte utseende en hel del bedre og lyden virker bra, men har ikke turd å spille noe høyt da de enda er bare et par timer spilt.

bestilte meg et par selv for litt siden også og tenkte å bytte dem ut med eltax.

Men hvis noen har hørt begge lurte jeg på hva som er opp ned med begge.

Har ikke mye å klage på de jeg har heller men jeg har vansker med å høre direkte forskjell men jeg er lei av å se på de etter rundt ti år nå.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    jeg har selv hatt begge, og for å være helt ærlig så mener jeg dv er i en annen klasse en eltax. de spiller både høyere og penere. nå er jeg ingen ekspert. men tør påstå du kommer til å bli bra fornøyd. jeg har hatt de i et hjemmekino oppsett både med og uten sub. de spiller godt uansett. de liker seg best med masse kraft, og du kan bare gnu på så mye du måtte ønske nesten. sammtidig som de er lett drevne. jeg var kjempefornøyd. og til prisen så kan man nesten bare le

mvh Arne

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •