Match.com Harman Kardon HK990 mot Klipsch Rf-7 LE

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Match.com Harman Kardon HK990 mot Klipsch Rf-7 LE

Sitter å funderer på nye HT til stua. Har vurdert Rf-7 før men det har ikkje blitt ein mulighet før nå.
    Har ein Harman Kardon 990 fra før og lurer på om dette kan være ein kombo som spiller bra sammen?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    JBL LS-80 kan og var et alternativ8)

Intermediate maddie sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    582
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

.

Hei,

Til den forsterkeren ville jeg uten tvil gått for JBL sin høytaller. H/K og Klipsch blir veldig fort for anstrengende i toppen. Er jo selvfølgelig en smaksak dette, men jeg synes JBL låter mykere/varmere en Klipsch, og de fungerer relativt bra med H/K. Mener soundgarden også bruker H/K av og til til disse høytallerene.

Når dette er sagt er begge høytallerene du vurderer veldig gode og kan yte mer/spille penere ved bedre elektronikk. De kan begge matches med utstyr til 50 - 100 000 kr og ikke gjøre skam på elektronikken .

H/K er uansett en av de bedre budsjettforsterkerene dog.

Intermediate maddie sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    582
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

.

Ser du bor i Haugesund området. Anbefaler deg en tur til Soundgarden der og ta en lytt til LS 80 med forsterkeren din ( den har de også på soundgarden for øvrig ) , så får du hørt om du liker det

Litt mer om Klipsch RF-7. Denne høytalleren har jeg egentlig kun hørt spille skikkelig bra med rør elektronikk. Ingen transistorforsterkere har fått meg til å måpe på den . Den er ikke så veldig lett å få til skikkelig, mye vanskeligere en de nye Klipsch modellene. Men om du får rett elektronikk på den så spiller den fantastisk.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •