Lydsignatur tilsvarende infinity kappa eller gjerne bedre.. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 29 av 29
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,973
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har ikke hørt disse selv, men jeg har lest mye godt om de:

http://avforum.no/avtorget/showprodu...t=86033&cat=12

Newcomer Terrawa sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lydsignatur tilsvarende infinity kappa eller gjerne bedre..-stereo-jpg

Synes nå WAF faktorene er godt ivaretatt jeg da. Har brukt mange timer på å lage luftesystem for forsterkere som ligger gjemt bak dører osv. Og for å ikke snakke om et par hvite Infinity kappa 90. De er det ikke mange av

Har hørt Patos ved et par anledninger uten å bli veldig imponert. Lite engasjerende lyd om etter min mening. Vienna acuoustics har jeg aldri hørt. Det kan jo være bra tips, men det høres dyrt ut.

Active
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    394
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ser da flotte ut de der - men det er nok størrelsen i seg selv hun har hengt seg opp i - tipper de blir for visuelt dominerende for henne

Active
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    315
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sleng på eggeskallhvitt/kremfarget trekk så blir sikkert kona fornøyd.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var innom soundgarden og fikk testet ut et par System Audio SA Mantra 60. Ble rett og slett imponert. Veldig dynamikk, åpen diskant og god mellomtone. Min bedre halvdel var ute og shoppet mens, jeg fikk en demo. Hun kom innom for å møte meg, og fikk se disse perlene (i hvit til og med).

Selv frua synes det var verd å bruke 15K for å bli kvitt de gamle "likistenene" av noen kappaen og da ble nesten satt ut:-? Selv hun synes de låt fint, så nå får vi se da. Kanskje jeg for første gang blir presset til å kjøpe nye høyttalere, i stedet for å få sure kommentarer for å bruke penger på tull

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ivara
    Hva med Vienna Acoustics? , syns de stort sett beskrives som meget behagelige musikkformidlere å høre på
    Ser det er noen på brukten fra tid til annen
    Da er et par Vienna Acoustics Beethoven på vei fra Stavanger. Har aldri hørt dem, og er veldig spent.. Håper det blir en positiv overraskelse som kan tilsidesette kappaene en gang for alle.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ivara
    Hva med Vienna Acoustics? , syns de stort sett beskrives som meget behagelige musikkformidlere å høre på
    Ser det er noen på brukten fra tid til annen
    Dette innlegget satte meg på sporet av et merke jeg ikke en gang hadde tenkt på. Nå er kappaene sendt i garasjen til fordel for Vienna Acoustics Beetoven som har gjort sitt inntog i frontrekka.

De spiller vanvittig flott og detaljert. Åpen og fin diskant, fyldig mellomtone og stram bass. Smilet og nytelsen er tilbake. Og ikke minst så er fruen også fornøyd og slipper å på alt gnål om disse store høyttalerne.

Hvit lakkering høyttalerne er neste prosjekt, før vi er i mål for denne gang.

Active
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    394
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Morsomt å høre at det ble full klaff med Vienna - ikke alltid man har det når man kjøper "uhørt".

Neste nå må vel bli å finne en passende amp til å drive "garasjeanlegget" , sikkert ikke så mange som har Kappa der

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Terrawa
    Dette innlegget satte meg på sporet av et merke jeg ikke en gang hadde tenkt på. Nå er kappaene sendt i garasjen til fordel for Vienna Acoustics Beetoven som har gjort sitt inntog i frontrekka.

De spiller vanvittig flott og detaljert. Åpen og fin diskant, fyldig mellomtone og stram bass. Smilet og nytelsen er tilbake. Og ikke minst så er fruen også fornøyd og slipper å på alt gnål om disse store høyttalerne.

Hvit lakkering høyttalerne er neste prosjekt, før vi er i mål for denne gang.
    Satt og leste i tråden, og tenkte jeg skulle komme med en Vienna-anbefaling, men noen kom meg i forkjøpet. Regner med både du og frue er fornøyd, det er vi..8)

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •