Hvilke høyttalere spiller bra sammen med NAD? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Active
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Zebby

Men selvfølgelig, liker du CV så har du og jeg ganske så forskjellig smak når det kommer til lyd, så da er kanskje ikke NAD feil, for deg...
    Hehe, jeg må le litt.
    Jeg er ikke noen stor CV fan, men skal du ha høyttalere til fest og morro, så syns jeg CV scorer høyt. Som sagt, har aldri eid NAD og CV på samme tidspunkt. Sist jeg hadde CV høyttalere, hadde jeg Cerwins egen 2,6 KW forsterker.

Idag har jeg B&W 685 sammen med C375, og jeg angrer ikke på Cerwin salget mitt i det hele tatt.

Husk på en ting, da jeg kjøpte CV, ville jeg ikke ha "fin" lyd. Jeg ville ha det høyt og ekstremt til fest og morro.
    Ble ikke spilt så mye Dire Straits, Katie Melua, John Mayer etc. på CV anlegget, fordi jeg syns det ikke låt bra i det hele tatt. Som du sier, det freste i øregangene. Nå derimot spiller jeg ekstremt mye av det.

Jeg er helt enig med deg at HFK skulle f.eks hatt Rotel i vareutvalget sitt

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    1,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du prøvd Rotel på DM685 dine VTEC? Tenker da spesielt på 15xx serien, 1582 er noe av det bedre jeg har testet på 683...Jungson Duro utvilsomt noe av det kraftigste...Doxa model 73 har alt fra begge...

Active
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zebby
    Har du prøvd Rotel på DM685 dine VTEC? Tenker da spesielt på 15xx serien, 1582 er noe av det bedre jeg har testet på 683...Jungson Duro utvilsomt noe av det kraftigste...Doxa model 73 har alt fra begge...
    Har ikke prøvd Rotel på 685 mine nei "/, men har derimot hørt noe annet B&W på Rotel, låt bra !
    (skal nok ikke se bort ifra at Rotel står i benken hvis det skulle bli B&W også neste gang )
    Men beklager for OT trådstarter, lykke til med valget ditt

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Idag benyttet jeg finværet til å ta ut søndagsbilen på en 4 timers kjøretur til Geilo hvor jeg hentet ett sett B&W 604 S2. Jeg sitter nå å kjører dem på en Nad c270. Og den andre C270en ligger klar og venter på ekstra høyttalerkabler og rca splittere for å bi-ampe dem.

Foreløbig synes jeg det fungerer veldig bra på den musikken jeg hører på. Jeg oppdager hele tiden detaljer som Cerwin Vega høyttalerene visket ut.

Da får jeg håpe at hi-fi hobbyen ikke utvikler seg på en stund. :P

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •