Cv Clsc 15 Vs Cls15 - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 54 av 54
    Newcomer CV-BASS sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av HoPPe`S
    Jo stivere kassa er jo bedre blir jo lyden, sjekk inni dine kasser åssen det skal gjøres og det er ikke så vansklig å gjøre det. Eller søk på nett.
    oki Så det vill bli bedre bass O.S.V? Vet egentlig hvord man gjør det..men søker eg Men hoppes jeg vurderer XLS 15,er de mye bedre enn CLS/CLSC 15?

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CV-BASS
    oki Så det vill bli bedre bass O.S.V? Vet egentlig hvord man gjør det..men søker eg Men hoppes jeg vurderer XLS 15,er de mye bedre enn CLS/CLSC 15?
    Jeg har ikke hørt xls-15 enda, men har hørt clsc-15 og syns dem er ganske greie.
    Ikke tenk på å bytte ut clsc-15 før du har fått hørt dem du. Du beholder dem nokk.

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke hørt xls-15 enda, men har hørt clsc-15 og syns dem er ganske greie.
    Ikke tenk på å bytte ut clsc-15 før du har fått hørt dem du. Du beholder dem nokk.
    oki Er bare litt usikker på de siden utifra hva dere sier er kassen veldig dårlig..Men tenker også på DC-15,der skal visst kassen være mye bedre? Hvordan er de VS CLSC 15? Visst jeg eventuelt skal ha de,blir det til konfirmasjonen(neste år) så jeg får kjøpt meg noen som er i bra stand. Hvordan tror du det er og få tak i rep kit og nye elementer til DC-15 om ett år? Og hvor lenge fram i tid vill de selge det? Det vill vell gå tomt en gang? :P

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kassene i clsc serien er bedre enn kassene i dc serien. jeg har dc12 nå og det er ikke tvil engang om att kassene på clsc12 som jeg hadde før var bedre. mye stivere kasser og bygd i mdf mot dc12 som er i spon. utrolig lite demping i dc12 og i forhold til clsc12. synst clsc12 spiller penere enn dc12 men dc12 har mer bass og party lyd

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av reimers
    kassene i clsc serien er bedre enn kassene i dc serien. jeg har dc12 nå og det er ikke tvil engang om att kassene på clsc12 som jeg hadde før var bedre. mye stivere kasser og bygd i mdf mot dc12 som er i spon. utrolig lite demping i dc12 og i forhold til clsc12. synst clsc12 spiller penere enn dc12 men dc12 har mer bass og party lyd
    å? Det var veldig godt og høre :P Ja,har hørt at DC serien har mer bass og party lyd er derfor jeg vurderer de,men samtidig liker jeg og ha noen høytaler som spiller pent,siden jeg hører endel på rock og Men hva ville du gjort? eholde CLSC 15 mine,eller kjøpe meg et fint par DC 15?

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    å? Det var veldig godt og høre :P Ja,har hørt at DC serien har mer bass og party lyd er derfor jeg vurderer de,men samtidig liker jeg og ha noen høytaler som spiller pent,siden jeg hører endel på rock og Men hva ville du gjort? eholde CLSC 15 mine,eller kjøpe meg et fint par DC 15?
    tja dc15 spiller da bra på rock og de :P pass på for løse avstivere inne i kassene om du kjøper dc15 ivertfall. har sett de falle av mange ganger på div dc serie høytalere. dc serien spiller utrolig tøft men ikke like pent som clsc. om du skal ha noe som skikkelig drar skinnet av pølsa kjøper du al1000. de spiller både pent og utrolig tøft men litt mindre bass en mange andre cerwin høytalere.

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sa ikke du at du ikke ville ha høyttalere som var eldre enn 10 år? DC-serien er enda eldre enn AL-serien og DC er enda vanskligere å få tak i i pent par da opphenget i den serien tåler ingenting den dag idag.

Siden du spiller rock også så ville jeg beholdt clsc da jeg syns DC mangler mye i mellomtoneområde og bassen overtar.

AL-er helt konge på rock og er morsomt på contry osv.

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sa ikke du at du ikke ville ha høyttalere som var eldre enn 10 år? DC-serien er enda eldre enn AL-serien og DC er enda vanskligere å få tak i i pent par da opphenget i den serien tåler ingenting den dag idag.

Siden du spiller rock også så ville jeg beholdt clsc da jeg syns DC mangler mye i mellomtoneområde og bassen overtar.

AL-er helt konge på rock og er morsomt på contry osv.
    Åja..så DC er eldre..:P Har egentlig veldig lyst på AL-1000,siden ALLE som har prøvd de sier de er konge! og ikke minst utseendet dies er bare ELSK <3
    Ja,har hørt at DC serien drukner i bass,og mellomtone og diskant ikke følger med bassen i det heletatt

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av reimers
    tja dc15 spiller da bra på rock og de :P pass på for løse avstivere inne i kassene om du kjøper dc15 ivertfall. har sett de falle av mange ganger på div dc serie høytalere. dc serien spiller utrolig tøft men ikke like pent som clsc. om du skal ha noe som skikkelig drar skinnet av pølsa kjøper du al1000. de spiller både pent og utrolig tøft men litt mindre bass en mange andre cerwin høytalere.
    Ja,AL 1000 er aktuell Men hva er "avstivere" egentlig? Hoppes skrev jo at jeg kunne ligge flere sånne inni,men jeg vet ikke hva det er :P og ikke fant jeg mye på google heller xD

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja,AL 1000 er aktuell Men hva er "avstivere" egentlig? Hoppes skrev jo at jeg kunne ligge flere sånne inni,men jeg vet ikke hva det er :P og ikke fant jeg mye på google heller xD
    Sjekk denne linken. http://avforum.no/forum/diy-do-yours...avstivere.html

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk! skal lese litt

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Då har jeg lært noe nytt idag,nemlig hva avstivere er Jeg spiller no musikk på mine CLSC 15 med en nad c315 no,noe som er ALT FOR LITE! Men venter på XLR-RCA kabel til Crownen min Har desverre ikke forforsterker enda,men lurer på hvordan lyden blir visst eg bruker pcen eller CD-spilleren som forforsterker? Blir det DRITT lyd?

Takker for svar!

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0