XTZ sub

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: XTZ sub

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

XTZ sub

Hei!

Jeg skal gå til innkjøp av en ny sub nå..

Nå har jeg en 5.0-pakke med 1 par Dynavoice M-65 EX i front, 1 par Dynavoice S-5 EX bak og 1 stk Dynavoice C-5 EX.

Har et ganske lite rom(ca20m2) og bruker anlegget til film og musikk(50-50).

Som sagt skal jeg kjøpe ny sub, og skal ikke ha det verste av det verste..Har sett en del på XTZ 99 W10.16(koster 3k) og litt på XTZ 99 W12.16(4k). Jeg ser at disse har fått mye god tilbakemelding.

Er litt usikker på om jeg skal gå for 10" eller 12". Har ikke alt for mye penger atm, og lurer derfor på om det er verdt den siste 1000-lappen på 12"? Eller om det kanskje holder med en 10"?

Erfaringer, anbefalinger eller tips?

Takk for svar!

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bor du i nærheten av Jessheim kan du jo gjøre et skikkelig kupp her 2 stk XTZ W10.16 subwoofere selges - FINN Torget

Kjøper du begge, og selger den ene har du ikke lagt ut mye for å få en knallsub i hus

Evt. dette tilbudet xtz subber - FINN Torget
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,664
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spørs hva du prioriterer mest - film el musikk?
    Til film er nok 12'eren noen hakk kvassere ja
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •