Samsung hjemmekino

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung hjemmekino

Hei,

Etter å lest opp og ned i mente om hjemmekino anlegg som komponenter, ble æ lei tilslutt. Har et samsung anlegg fra tidligere men har løst å skifte det ut til fordel for et som spilller hd master osv. Er veldig fornøyd med anlegget jeg nå har men vil ha litt grymere lyd når jeg ser filmer. Og derfor endte jeg med å se på noen av de nye anleggene til samsung. Noen som har noen formening eller erfaring av disse:

Samsung HT-C7550W: Stilig 5.1 Blu-ray hjemmekinoanlegg med trådløse bakhøyttalere HT-C7550W - Hjemmekinoanlegg - Hjemmekino | SAMSUNG

Kan ikke kjøpe 7.1 anlegg siden stuen ikke er tilgjengelig for det.
    Har fra før av Samsung 46 tommer av 8-serien så trives med samsung.

Noen som har hørt noe om dette anlegget?
    Forøvrig så ser jeg før meg en øvre prisnivå på et anlegg på 15.000, så hvis noen har et godt komponent anlegg å vise til så sier jeg ikke nei takk til forslag. Liker utrolig godt at bakhøytalerne er trådløse, og da er slike ferdig anlegg et bedre alternativ.

hva med;

Canton Movie CD1000: AVshop.no / Canton Movie CD 1000 Black (fåes ned i en pris på 6000 kr en annen plass)
    Pioneer VSX-LX52: VSX-LX52 Mottaker i LX-serien med HD-lyd, iPod/iPhone Digital Direct via USB, HDMI (front) og oppskalering til 1080p - Pioneer AV receivere

Edit: Kommer nok til å gå for dette
    Onkyo: Elkjøp - Onkyo TX-SR608 receiver
    Kef: Elkjøp - KEF hjemmekinosystem

Active Dali B5005 sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    402
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vateri
    Hei,

Etter å lest opp og ned i mente om hjemmekino anlegg som komponenter, ble æ lei tilslutt. Har et samsung anlegg fra tidligere men har løst å skifte det ut til fordel for et som spilller hd master osv. Er veldig fornøyd med anlegget jeg nå har men vil ha litt grymere lyd når jeg ser filmer. Og derfor endte jeg med å se på noen av de nye anleggene til samsung. Noen som har noen formening eller erfaring av disse:

Samsung HT-C7550W: Stilig 5.1 Blu-ray hjemmekinoanlegg med trådløse bakhøyttalere HT-C7550W - Hjemmekinoanlegg - Hjemmekino | SAMSUNG

Kan ikke kjøpe 7.1 anlegg siden stuen ikke er tilgjengelig for det.
    Har fra før av Samsung 46 tommer av 8-serien så trives med samsung.

Noen som har hørt noe om dette anlegget?
    Forøvrig så ser jeg før meg en øvre prisnivå på et anlegg på 15.000, så hvis noen har et godt komponent anlegg å vise til så sier jeg ikke nei takk til forslag. Liker utrolig godt at bakhøytalerne er trådløse, og da er slike ferdig anlegg et bedre alternativ.
    hei,

jeg har ingen erfaring med det annlegget du nevnte over,men jeg tror du vill få bedre/større lyd med og kjøpe noen gulvståendehøytalere. Med ditt budjsett på 15.000 er det masse alternativer der ute
    Angående det med trådløse bakhøytalere,er etter min erfaring noe DRIT. Signalet hopper ut og inn veldig ofte uansett om det ergod klaring fra den trådløse boksen til dvd/bluray spiller.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dali B5005
    hei,

jeg har ingen erfaring med det annlegget du nevnte over,men jeg tror du vill få bedre/større lyd med og kjøpe noen gulvståendehøytalere. Med ditt budjsett på 15.000 er det masse alternativer der ute
    Angående det med trådløse bakhøytalere,er etter min erfaring noe DRIT. Signalet hopper ut og inn veldig ofte uansett om det ergod klaring fra den trådløse boksen til dvd/bluray spiller.
    Det æ har nu funker bra med trådløse høytalere. Aldri opplevd at signalet hopper ut.
    Men får tenke litt mer.

Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei,

+1, opplevd det samme, dessuten er den "riktige og presise" overføringen av signaler via kabel, ikke trådløst. Anbefaler å bruke høyttalerkabler uansett.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anlegget er bra det men er får det en betaler for så komponeter vil gi bedre lyd men da mister enn tråløs biten bak hvis dette er viktig for deg?

Samsung kommer nå med recivere i rimelig prisklasse som er 3D ready å ville heller sett på disse+høytaler pakke om samme merke+design er viktig for deg. En har et hav mere av utbyggings muligheter med komponter enn med alt i ett pakker!

Intermediate ElDuce sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    966
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei,

+1

dessuten blir de vel ikke "trådløse" likevell? Må vel fortsatt ha en strømledning eller noe?
    De drives vel ikke av luft å kjærlighet?

Intermediate ElDuce sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    966
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med og begynne me surround receiver og fronter (evt. en center) og bygge ut senere?
    Mye større muligheter til oppgraderinger, utbygging, forandringer og tilkoblinger

Hva med:

Pioneer VSX-919AH Surroundreceiver | Soundgarden
    (4995,-)

+

System Audio SA1550 Gulvstående høyttaler | Soundgarden
    (5995,-)

+

System Audio SA720AV Senterhøyttaler | Soundgarden
    (3995,-)

+ evt. noen kroner i ht kabler og de du skulle trenge

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ElDuce
    Hva med og begynne me surround receiver og fronter (evt. en center) og bygge ut senere?
    Mye større muligheter til oppgraderinger, utbygging, forandringer og tilkoblinger

Hva med:

(4995,-)

+

(5995,-)

+

(3995,-)

Sikkert et dumt spm, men er en smule nybegynner. Et 7.1 receiver kan brukes som 5.1?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    +1

dessuten blir de vel ikke "trådløse" likevell? Må vel fortsatt ha en strømledning eller noe?
    De drives vel ikke av luft å kjærlighet?
    Man har en modul som står bak som høytalerne kobles til. Den trenger strøm. Men man slipper å strekke kabel fra front til bak. og det er kjekt hvis man har en så teit planløsning som er i leiligheten min med åpen gjennomgang til hver sin side av tven..

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hva med:

(4995,-)

+

(5995,-)

+

(3995,-)

Hva med canton movie cd1000 høytaller sett:AVshop.no / Canton Movie CD 1000 Black

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •