Dynavoice M-65 valg av forsterker?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dynavoice M-65 valg av forsterker?

Jeg har svært lyst på Dynavoice M-65 har hørt svært mye bra om de!

jeg har lest en del tester om høytallerne, som en test fra "lyd og bilde" de sier den slår ut alle i samme prisklasse, men at man heller bør innvistere i bedre forsterker på pengene man sparer.

skal i første omgang bare ha Dynavoice M-65 som fronthøytallere, men vil i senere tid ha disse høytallerne også bak. og med C-5 fra Dynavoice eller noe i den duren som center høytaller.

jeg lurer på hvor dyr surround forsterker må jeg ha for å drive disse pent? vil ikke at det skal være sånn at når jeg skrur opp kaster forsterkern håndkle inn!

hørt at Onkyo 607 langt ifra er nok!

så hvilken forsterker ville dere anbefalt? er personlig fan av Onkyo og Herman kardon

tenkt på et budskjett på 7-9tusen for M-65+forsteker, men det jeg egentlig lurer på er hører du forskjell på en forsterker til 5 tusen kontra en til 7 eller er det sløsing av penger?

Intermediate B&W'Eier sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til Dynavoice ville jeg ha brukt Harman Kardon, uten at jeg vet veldig mye om hvordan det spiller, men det passer sammen, da morrofaktor dukker opp. H/K har også veldig strømsterke forsterkere.

Ang prisforskjell på forsterkere fra 5-7 laken kan det variere fra hvilket merke det er, men om du går for en H/K for 7 lapper, istedet for 5, så får du mer krutt iallefall! :-) Om det blir så mye penere lyd vet jeg ikke, men mer futt blir det, da disse har et par dim større strømforsynere enn den til 5 for eksempel.

Men mye bra brukt av recivere du får for rundt 7000. Brukt er veien å gå, for da får du mye mer for pengene. Satser du på brukt, vil jeg også nevne Denon sine recivere. Helt konge på alle mulige måter spør du meg.

Tipper også Denon spiller mye penere enn for eks. H/K. :-)

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En jeg kjenner bruker en Vincent intergrert forsterker og jeg syns det passet bra sammen.
    Samme typen ligger på finn.no, Her er den. Vincent SV-233, 2 x 200 watt - FINN Torget

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av B&W'Eier
    Til Dynavoice ville jeg ha brukt Harman Kardon, uten at jeg vet veldig mye om hvordan det spiller, men det passer sammen, da morrofaktor dukker opp. H/K har også veldig strømsterke forsterkere.

Ang prisforskjell på forsterkere fra 5-7 laken kan det variere fra hvilket merke det er, men om du går for en H/K for 7 lapper, istedet for 5, så får du mer krutt iallefall! :-) Om det blir så mye penere lyd vet jeg ikke, men mer futt blir det, da disse har et par dim større strømforsynere enn den til 5 for eksempel.

Men mye bra brukt av recivere du får for rundt 7000. Brukt er veien å gå, for da får du mye mer for pengene. Satser du på brukt, vil jeg også nevne Denon sine recivere. Helt konge på alle mulige måter spør du meg.

Tipper også Denon spiller mye penere enn for eks. H/K. :-)
    men spiller H/K like bra som de andre? syns det kan virke som H/K er noe av det samme som CV at de gir mye fut, men lydmessig ikke like bra som konkurrentene, kan dette stemme?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •