Dali Suite eller Evidence?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dali Suite eller Evidence?

Har nettopp gjort første steget til oppgradering av hjemmekinoen, nemlig investert i en denon 3808 og er for så vidt grisefornøyd med det. Har brukt en 1803 før. Neste steg blir vel no nye høytalere, og trenger litt inputs for å velge

Dagens oppsett er Dali 450 kjøpt for konfirmasjonspengene for 16 år siden i front. Beste investeringen jeg noen sinne har gjort. Dali Suite sub, Dali Suite R0.8 bak og Dali Suite center (den største... C0.8 er det ikke?). Planen var å bytte ut front og la ungene arve mine kjære 450. Litt bruktsøk og jeg har endt opp med enten Evidence 470 eller Suite 2.8. Noen erfaringer eller synspunkter på hvilke av disse jeg bør gå for?

Og så er det de siste to surround-høytalerene da. Der trenger jeg noe som kan vris litt ned og til sida. Kinorommet er på en loftsetasje så den ene høytalern må festes i en takbjelke og det blir litt begrensa hvor langt bak jeg får dratt dem. Dem bør vel helst være rett på siden av lytteplassen? Noen forslag til noe som passer med resten av oppsettet uten at det ruinerer meg totalt?

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tips, legg innlegget ditt inn her også: http://avforum.no/forum/hoyttalere/6...ml#post1474870

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Done :)