Dali swa-12 auto off

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dali swa-12 auto off

Har en dali swa12 som jeg kjøpte brukt for en tid siden å den slår seg ikke automatisk av når jeg slår av forsterkern. Knappen bak på subben som star auto off står på on. Men når jeg slår av forsterkern kommer bare brumlelyd fra subben. Å det nytter ikke vente en stund, står hele natta slik uten å slå seg av. Har en denon surround forsterker,den billigste dem solgte på hifiklubben for et par år sia.

Kan det være feil med subben eller er det forsterkern som fortsatt sender signal til subben selv om den er avslått?

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøv å dra ut signalkabelen fra sub'en og se om den slår seg av da. Det kan være innslag av støy.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    koblet fra signalkabel, da kom det etter en stund rødt lys bak på subben istedefor grønnt. men det lyste fortsatt blått led framme. men tror den er av når det lyser rødt.

Active Sonic_ sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    309
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av reyerd
    koblet fra signalkabel, da kom det etter en stund rødt lys bak på subben istedefor grønnt. men det lyste fortsatt blått led framme. men tror den er av når det lyser rødt.
    Stemmer det, det blå lyset forran lyser hele tiden. Det er det røde og grønne lyset bak som indikerer om subben er av eller på.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    men da vil det vel si at det må være noe feil med signalet fra forsterkern. siden den ikke slår seg av når den er tilkoblet, har forsøk å slå av forsterkern helt, uten å bare bruke fjærnkontrollen, men til ingen nytte. forsterkern er avr-1509 fra denon.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det ikke noen som har en løsning på dette problemet? subben slår seg av om jeg lar forsterkern stå på. da blir lyset rødt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •