Nytt lyd anlegg - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 45 av 45
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Vel, no poster eg denne linken med Dali Concept 6 inkl.sub til 11.500kr DALI Concept 6 Høyttalersystem | Hi-Fi Klubben

ALTERNATIVT sett er SVS S-Series Full Size Config v1 Kundetilpasset høyttalersystem - SVS - L-Sound AS

Nå koker det altså ned til et av disse 2 settene. Pris er bare 2500 i forskjell inkludert 12" sub,en til SVS.

Det skal da brukes til 807 Onkyo.

Hvis disse 2 anleggene skal brukes til 33% gaming, 33% film og 33% musikk hva ville dere da valgt?
    Ble noen lapper mer enn det eg var tenkt å bruke, men hvis eg går for et av de settene her så kan eg vel bruke dette i et rom på opptil 50kvm og likevel beholde bra lyd til "evig tid"

Intermediate ElDuce sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    966
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bardunet
    Vel, no poster eg denne linken med Dali Concept 6 inkl.sub til 11.500kr DALI Concept 6 Høyttalersystem | Hi-Fi Klubben

ALTERNATIVT sett er SVS S-Series Full Size Config v1 Kundetilpasset høyttalersystem - SVS - L-Sound AS

Nå koker det altså ned til et av disse 2 settene. Pris er bare 2500 i forskjell inkludert 12" sub,en til SVS.

Det skal da brukes til 807 Onkyo.

Hvis disse 2 anleggene skal brukes til 33% gaming, 33% film og 33% musikk hva ville dere da valgt?
    Ble noen lapper mer enn det eg var tenkt å bruke, men hvis eg går for et av de settene her så kan eg vel bruke dette i et rom på opptil 50kvm og likevel beholde bra lyd til "evig tid"
    Hadde vel kanskje snust litt på SVS jeg da
    Men kanskje noen andre som har bedre erfaring med begge settene har noen innspill

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    231
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    SVS sub er jo bankers uansett bang for the buck! HT system kan jeg ikke si noe på.. Har det intrykket at Dali er glade i strømsterke forsterkere, og recivere har ofte en tendens til å "skryte på seg " rms watt... Har ingen erfarig selv med dali, men etter at jeg bytta ut Onkyo tx-sr 607 til fordel for ett par Emotiva Xpa-1 ble det enorm forskjell på de gamle jalla HTene mine (ikke Hecoene jeg har nå)
    Jo mere Power du gir HTene jo bedre blir det uansett. Og ja- 607en hadde på papiret mer enn nok power til Tangentene jeg hadde... (ble veldi rotete dette, men sjekk min hifi, så skjønner dere sikkert

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville snusa litt på det svs opsettet
    daliene er ganske tungedrevne.
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kjøpt!

Bare for å oppdatere tråden litt..

Falt til slutt på innkjøp av Onkyo 808, Audiopro blue diamond V3 (fullt sett) og en Optoma HD200X, WD Live og DM500HD, så langt strålende fornøyd.. når det kommer til design så er det ikkje mange høytalere som ser bedre ut enn audiopro innenfor den pris rangen ihvertfall.. nå mangler eg en bra LED TV. Blir vel muligens LG sin 3d.. ps.no - 47" LED TV Full-HD 4xHDMI 240Hz 9000000:1 MPEG4 Full-LED Slim 2xUSB PC input LAN Seamless design THX

Happy buyer!

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •