Receiver + 5.1 Høytalersett til Max 8500 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    På papiret går Dynacoicene dypere enn mine B&W og jeg betviler det ikke.Så du får ekstremt mye for pengene med de.Center og bak ser jo noe pinglete ut og har aldri prøvd de.
    Som et stort minus med Dynavoicene er finishen.Laminaten løsner rett og slett fra platene og de bølger seg opp.På frontplata så det er jo lett synlig.Mulig det er pga temperatur forandringer,men jeg har aldri sett maken på noen høyttalere eller noe annet for den saks skyld.En kamerat monterte spikes på de og har ikke fått samme problemet enda.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det stemmer, Dustin har bare pakken i dark apple. Jeg synes den er finere enn black ash, men det er vel smak og behag.
    Her finner du en del detaljbilder av dark apple: TEST: Jamo S 606 HCS 3* 5.0-Set - High Class-Schnäppchen für 660 EUR Marktpreis?* (18.09.2008)

MPX har pakken for 5300, men med frakt så er det vel ikke så mye å spare på det. Det er det billigste prisen jeg vet om, utenom Dustin. Men du treffer likevel ganske nøyaktig budsjettet ditt om du bestiller alt fra Komplett.

Jamo vs Dynavoice: Onkyo TX-SR607 + Jamo S606 HCS3 - Forum - Audiovisuelt.no

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nokon som har formeining om korleis KEF c7 pakka til Elkjøp er opp imot Jamo S606 hcs3 eller hcs 6?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •