nye HT kabler????

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

nye HT kabler????

Har Nad c375bee og dm683.... Har disse kablene i dag: ARGON 5303 kabel | Hi-Fi Klubben

Er i en så heldig situasjon at jeg har en tilgodelapp på hifiklubben på noen laken, og lurer på om det er noe å hente på å bytte kabler...???
    Er det noen som kan tipse meg om noen bra kabler til dm683 som hifiklubben selger???
    Og, har det noe for seg å kjøre bi-wiring mon tro???

Newcomer balsam sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Xindak

Prøv Xindak kabler, både til HT og i signalveien. Det gir deg svært mye for pengene, så behold tilgodelappen og bruk pengene på noe annet der. Hifi-klubben har for det meste bare "palle-varer" og derav varierende kvalitet.

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne er bra. VAN DEN HUL The THIRD kabel | Hi-Fi Klubben

Jeg tror faktisk ikke kabler har så alt for mye å si egentlig. Velg noen kabler som er 4mm eller 6mm så er du sikret, enten du velger monster, van den hul eller biltema.

Tråden ligger i feilt forum da.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    534
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå vet jeg ikke hvordan resten av oppsettet ditt ser ut. Hvordan kilder bruker du? spiller du av fra pc? Blu-ray spiler? har du god Dac?

Hvis du har et par laken til overs kan det være endel mer lyd å hente i en Cambridge Dacmagic. Kabler betyr liksom ikke allverden. Tror faktisk de kablene du har er like gode til B&W som det Van den hul kablene er. Bruker sel Van Den Hul på mine klipsch da de er litt rolig i toppen, noe som kanskje blir litt feil til B&w?

Dacmagic ligger på litt over 2 lapper og får masse skryt

Newcomer espen_rud sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hei

Sitat Opprinnelig postet av magb
    Nå vet jeg ikke hvordan resten av oppsettet ditt ser ut. Hvordan kilder bruker du? spiller du av fra pc? Blu-ray spiler? har du god Dac?

Hvis du har et par laken til overs kan det være endel mer lyd å hente i en Cambridge Dacmagic. Kabler betyr liksom ikke allverden. Tror faktisk de kablene du har er like gode til B&W som det Van den hul kablene er. Bruker sel Van Den Hul på mine klipsch da de er litt rolig i toppen, noe som kanskje blir litt feil til B&w?

Dacmagic ligger på litt over 2 lapper og får masse skryt

Heisann.

har selv nad og 683.
    bruker bi-amping av van den hul magnum hubrid og agron 5455 plugger.
    fingerer utmerket.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror også jeg ville brukt tilgodelappen på noe annet enn høyttalerkabel. Dacmagic er et godt forslag synes jeg, du vil antakelig merke den oppgraderingen bedre enn ved å bytte kabler. Ellers kan det hende at du har bruk for en multifjernkontroll eller hodetelefoner? Mye å velge i, og et eller annet har du sikkert bruk for vil jeg tro.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,313
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så lenge NAD sier at det er greit med en hvilken som helst kobberkabel på mer enn 1,5 mm2, selv til de dyreste/kraftigste forsterkerne deres, synes jeg du skal slutte å bekymre deg om kablene.

(B&W gir også noen kabeltips, men de er mest opptatt av ikke å fornærme forhandlerne. Eneste konkrete tips er disse: Bruk så korte kabler som mulig, omtrent samme lengde til begge kanaler, og unngå å legge kablene i ring/krøll.)

Bruk tilgodelappen på noe annet. DacMagic er er godt tips; en universal-fjernkontroll er et annet.

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Clas Ohlsson har en 2,5 kvadrat kabel, PR solid core, denne kan du tre i en kabelstrømpe. 10 meter vil koste deg ca. 300,-

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •