Høyttalere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Høyttalere

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Høyttalere

Hei folkens..

jeg står på trappene og skal kjøpe meg B&W 683,ser frem til, jeg har en NAD T765 Hjemmekino forsterker og en NAD 218 THX som ekstra power.
    Jeg skal bytte ut 218 med 1 Lyngdorf effekt forsterker, noen som har tips ang kjøp, komponenter som vil passe sammen osv,er da ihuga NAD fan ,liker kraften og lyden.
    Tar gjerne imot tips og råd .

hilsen Kai.8-)

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kaien64
    Hei folkens..

jeg står på trappene og skal kjøpe meg B&W 683,ser frem til, jeg har en NAD T765 Hjemmekino forsterker og en NAD 218 THX som ekstra power.
    Jeg skal bytte ut 218 med 1 Lyngdorf effekt forsterker, noen som har tips ang kjøp, komponenter som vil passe sammen osv,er da ihuga NAD fan ,liker kraften og lyden.
    Tar gjerne imot tips og råd .

hilsen Kai.8-)
    sier seg selv synes jeg, nad og eventuellt mer bw ht, siden du digger nad og bw

Intermediate Spiff79 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Stavanger
    Poster
    1,762
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    B&W HTM 61 center og 685 bakhøyttalere + et passende effekttrinn (kjenner ikke receiveren din om den er stor nok til å ta disse). Er ikke noen fan av NAD i kombo med B&W, men det er selvfølgelig individuelt hva en liker. Selv kjører jeg Emotiva XPA-5 effekt, og er strålende fornæyd med den kombo´en 8)

(Bilder av Emotiva kan sees på "minhjemmekino" om du ikke kjenner til produktet)

EDIT: Ser nå at du skal gå til innkjøp av Lyngdorf og da er det nok like greit å kjøre samme kvaliteten hele veien rundt

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile Hei

Takker for svar, problemet mitt er at jeg ikke helt klarer og finne utav hva som passer best til disse B&W høyttalerne, utifra hva jeg leser på tester og bruker infoer så krever de rimelig kraft for å få full utnyttelse og derfor ønsker jeg og finne beste match, kan gjerne kjøre 2 effekt trinn,1 på hver høyttaler om så er best..
    det jeg har lest om Lyngdorf virker meget lovende, men tar gjerne imot andre tips ja..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •