Swans 2.3C v Klipsch RC-64

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Swans 2.3C v Klipsch RC-64

Jeg vurderer å bytte ut min RC-64 med en Swans 2.3C. Vil dette være en betydelig oppgradering, og hvordan vil dette låte sammen med mine RF-83 front høytalere? Noen som har erfaringer ? Jeg driver idag senter og bakhøytalere med en Denon AVR-4306 og fronthøytalerene med en Primare A-32.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av alols
    Jeg vurderer å bytte ut min RC-64 med en Swans 2.3C. Vil dette være en betydelig oppgradering, og hvordan vil dette låte sammen med mine RF-83 front høytalere? Noen som har erfaringer ? Jeg driver idag senter og bakhøytalere med en Denon AVR-4306 og fronthøytalerene med en Primare A-32.

personlig ville jeg ha kjørt på ett effektrinn til rc64,bor mer i den enn en receiver klarer å få ut

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    AVR-4306 har nå bruktbar med ressurser med tanke på den høye følsomheten til RC-64. Jeg hadde kanskje mer forventet den kommentaren dersom jeg velger å kjøpe Swans høytaleren.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    AVR-4306 har nå bruktbar med ressurser med tanke på den høye følsomheten til RC-64. Jeg hadde kanskje mer forventet den kommentaren dersom jeg velger å kjøpe Swans høytaleren.

i mine øyne gjelder det uansett hvis du har en god center, rc 64 er en trykkkammer konstruksjon som spiller godt ved hjelp fra receiver, men
    det er en helt annen liga med effekt koblet til, det er ihvertfall min mening:-D
    og erfaring

hvis jeg ellers skal komme med tips så ville jeg beholdt rc 64 sammen med den øvrige klispch frontrekken din, det gir ofte best resultat, jeg forsto det slik at du kanskje ikke var fornøyd med rc64 i og med at du vurderer å bytte til swans
    ergo kom tipset mitt om effektforsterker, slik at du kan få høre hva som bor i rc64 før du gjør ett valg

se klispch tråden , hornmann har opplevd ett vesentlig løft ved å kjøre effekt på sin center

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tar den, kan låne meg en monoblokk og i det minste teste

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hold deg til samme merke.Vet ikke hvordan denon fungerer men på min tidligere Marantz så gikk hele strømeserven til senter kanal da jeg ikke brukte den på frontene akkurat slik som deg,Gjør denon det samme så skal den drive RC-64 meget bra hvis du da ikke sitter på 30 m avstand

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Hold deg til samme merke.Vet ikke hvordan denon fungerer men på min tidligere Marantz så gikk hele strømeserven til senter kanal da jeg ikke brukte den på frontene akkurat slik som deg,Gjør denon det samme så skal den drive RC-64 meget bra hvis du da ikke sitter på 30 m avstand
    Siden han driver Center og bak kanaler vil jeg tro disse 3 høytalerene deler på strømreservene. Uansett, RC-64 liker mye strøm, så før jeg hadde vurdert å bytte den ut hadde jeg lånt meg en effektforsterker å testet på den.
    Yamaha CX-A5000, Sherbourn PA 5-200, Arendal Sound 1723 Tower, Arendal Sound 1723 Center, 3 x Arendal Sound 1723 SUB3, SVS SSS-01

Intermediate BjrnrB sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Potensiell kjøpet

Jeg kan være en potensiell kjøper. Leter som en hund etter en slik center. Prisen er ganske stiv, men har fått prutet meg til 7500,- på en ny

Synes fortsatt det er dyrt. Så hvis du ikke er fornøyd kan jeg være interessert

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •