surround kombo i forskjellige merker.. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av hygen
    Samme gjelder 7.1 høytalere og ekte 7.1 lyd
    man kan ikke komme å si at 5.1 er bedre til 7.1 lyd en 7.1 høytalere er fordi ved bruk av 5.1 høytalere til 7.1 lyd blir surround back kanalene bakt inn med surround kanalene å man får et helt dødt ommeråde bak.

Det er bedre feks å bruke center back (6.1 en ren 5.1 høytaleroppsett)
    Det er jo et tankekors at så og si alle actionfilmer fremdeles mixes i 5.1. i stedet for 7.1. Teknologien er der, men likevel velges den bort. Har du tenkt på at det kanskje ikke er noen automatikk i at flere kanaler gir bedre resultat?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg må henge meg på det Hygen beskriver. Jeg har kjørt uten senter i en periode og har testet litt på dette, jeg kan ikke tenke meg et surround-anlegg uten senter. Jeg har ikke gått i dypen hva som som legges i dem forskjellige kanalene, men jeg mener hele surround følelsen ble bedre, jeg mistenker en del av effektene i senteren blandes med både front- og bakhøyttalere. Jeg mener derfor at bakhøyttalerene også bør være av en viss standard, men det er utvilsomt disse høyttaleren bør legge minst penger i. Dog når det er sakt så kan jeg være utsatt for placebo og andre innbildninger

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •