Cerwin Vega - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 93

Tråd: Cerwin Vega

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av kriss66
    liker forstkerkeren godt, min fat har en 372 til B&W DM684 og spiller utoligg godt sammen da en gang min far hadde tat av de greier for biamping som han da spillte kun med bass/mellomtone hehe jeg har spurt en gang her før.

men ingen som viste hva det var så en dag så jeg bak på teminalene min på CVENE der så jeg de metal tingene som går fra ene teminalen til den nederste terminalen så når de var tat på det ble så utrolig flott (nat og dag).

så den komboen med NAD`en og B&W DM684 spiller utrolig godt

hva er egentlig best av dali concept 6 vs B&W DM684 begger er jo 6,5 basser hva er best av de HT ?

takker for svar
    Du skriver ganske tongvindt.

Hvem som er best av dem det får du vurdere uten å se på WATTEN.
    Dra på en hifiklubben butikk og hør på begge.

Intermediate kriss66 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, jeg har dyslektsi. men hva er det som er fkorskjell på 375 å 372 ? tror ikke det er allverden akkurat.

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, jeg har dyslektsi. men hva er det som er fkorskjell på 375 å 372 ? tror ikke det er allverden akkurat.
    Ok. Jeg har ikke sett så mye på 375, men du kan ta å sammenligne dem begge og se forsjellen.

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vet du hvordan du forminster biler som jeg har tat med digitak kamera ?

Active Marius-stenbrenden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    dysleksi er ingen unnskyldning har det sjæl

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja men noen har det sterkere enn andre

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vet du hvordan du forminster biler som jeg har tat med digitak kamera ?
    Gå inn på Paint, gå til fil og åpne, legg inn det bildet du vil ha.
    Når bilde ditt er på paint så trykker du på bildet også derretter størrelse/forminske ellernoe så velger du hvor mye mindre og større bildt skal være.

Active
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    300
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kriss66!!! detta blir for dumt, dropp hele tråden før du driter deg loddrett ut, et greit råd fra en som har drevet med hifi i 15 år, jeg er voksen nok til å droppe denne tråden, dette er min siste komentar her, er det no mer, send en priv mld. alle andre som har deltatt i tråden: takk for at dere vet hva dere snakker om, og støtte, så dere skjønner sikkert at det blir for dumt å fortsette en uendelig krangel....... takk for meg

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forskjellen er jo formidabel... 375 er jo 90% NAD M3! NAD 372 er bra, men langt unna 375 i lydkvalitet. 372 er så si en bola NAD 355, mens 375 er en litt slappere M3 .

Intermediate Megawatt sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    536
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Off topic her, men uansett:

Er det bare meg eller blir det bare flere og flere dyslektikere her inne? Virker som det begynner å bli en skikkelig "folkesykdom" blant de yngre dette.

Husker det var et par stykker som hadde dysleksi da jeg gikk på grunnskolen også, men de skrev MYE bedre enn mange av dere her på denne tråden, så nå går bekymringene mine over til det norske skolesystemet. Hva er det som skjer i norskundervisningen?? Får dere nok oppfølging?

Hadde jeg hatt dysleksi hadde jeg nok kjørt hardt på lærere om tilstrekkelig oppfølging, da det er vanskelig å bli tatt seriøst når man skriver så uforståelig som noen av innleggene her.

Ønsker ikke å trampe noen på tærne her, blir bare litt bekymret på deres (dyslektikerne) vegne.

Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TageMathiassen
    kriss66!!! detta blir for dumt, dropp hele tråden før du driter deg loddrett ut, et greit råd fra en som har drevet med hifi i 15 år, jeg er voksen nok til å droppe denne tråden, dette er min siste komentar her, er det no mer, send en priv mld. alle andre som har deltatt i tråden: takk for at dere vet hva dere snakker om, og støtte, så dere skjønner sikkert at det blir for dumt å fortsette en uendelig krangel....... takk for meg

Blir som 10 jenter skal diskutere tar aldri slutt

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Megawatt
    Off topic her, men uansett:

Er det bare meg eller blir det bare flere og flere dyslektikere her inne? Virker som det begynner å bli en skikkelig "folkesykdom" blant de yngre dette.

Husker det var et par stykker som hadde dysleksi da jeg gikk på grunnskolen også, men de skrev MYE bedre enn mange av dere her på denne tråden, så nå går bekymringene mine over til det norske skolesystemet. Hva er det som skjer i norskundervisningen?? Får dere nok oppfølging?

Hadde jeg hatt dysleksi hadde jeg nok kjørt hardt på lærere om tilstrekkelig oppfølging, da det er vanskelig å bli tatt seriøst når man skriver så uforståelig som noen av innleggene her.

Ønsker ikke å trampe noen på tærne her, blir bare litt bekymret på deres (dyslektikerne) vegne.
    jeg er en dyslektiker. men tar meg god tid på å skrive mine inlegg og prøver så godt jeg kan å skrive korekt. men virker som mange av de yngere bruker det som en undskyldning for å bare skrive fort og jævlig til tider. å for å få slippe å bry seg om å skrive korekt

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kjøpte kw2 1.5 veldig fornøyd nå! Takk for alle tips og trix.

Newcomer Alliance sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    liker forstkerkeren godt, min fat har en 372 til B&W DM684 og spiller utoligg godt sammen da en gang min far hadde tat av de greier for biamping som han da spillte kun med bass/mellomtone hehe jeg har spurt en gang her før.

men ingen som viste hva det var så en dag så jeg bak på teminalene min på CVENE der så jeg de metal tingene som går fra ene teminalen til den nederste terminalen så når de var tat på det ble så utrolig flott (nat og dag).

så den komboen med NAD`en og B&W DM684 spiller utrolig godt

hva er egentlig best av dali concept 6 vs B&W DM684 begger er jo 6,5 basser hva er best av de HT ?

takker for svar
    Kriss66, du kommer til og angre veldig vis du bestemmer deg for carver'n. Den har noe sykt med viftestøy og det blir utrolig irriterandes. Midgard er midt i blinken, du slepper masse støy i tillegg bra bass i de. Når jeg hørte midgard så hørte jeg ikke noe tam bass, den var virkelig god!

Men selvfølgelig velger du selv! men jeg og de andre gutta her prøver og hjelpe deg!

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alliance
    Kriss66, du kommer til og angre veldig vis du bestemmer deg for carver'n. Den har noe sykt med viftestøy og det blir utrolig irriterandes. Midgard er midt i blinken, du slepper masse støy i tillegg bra bass i de. Når jeg hørte midgard så hørte jeg ikke noe tam bass, den var virkelig god!

Men selvfølgelig velger du selv! men jeg og de andre gutta her prøver og hjelpe deg!

takker, men jeg lurer liksom på hvem som tåler mest juling og kass forsterker som kan spille høyest har sett noen filmer på youtube der de bruker carver pt 1800 helt sykt.

foresten var på hifi i dag kan ikke si jeg hørte så sykt stor forskjell på 372 og 275 men der var 2 tommeren bare eg tok på litt lyd så begynnte alt å riste :P kommer nok en sånn kasse på rommet her en gang xD

Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takker, men jeg lurer liksom på hvem som tåler mest juling og kass forsterker som kan spille høyest har sett noen filmer på youtube der de bruker carver pt 1800 helt sykt.

carvern tåler jo mest juling det er jo en PA amp . ikke at dette er en selvfølge da men den er jo sykelig sterk å den er jo stapp full invending ( ikke at jeg vet en dritt av hva som er inni )
    bass vinner jo carver i pga dempingfaktoren . send Cv-gunnar PM han sier det samme ( sa det til meg ialfall) å jeg hadde gamle carvern hans så . Carvern er jo endel sterkere enn Ma oberon 6.1 da så du får jo spilt høyere med dem men xls15 kneler lenge før carvern å mdgard kneler ifølge mange

men som sakt du velger selv hva du vil ha .

regner med du har sett JOEY sine da du sier den blir dratt sykt ?

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kunne du ha sendt link til joey videoer?

Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    søk Clsc 215*4 på youtube så finner du han

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    woow når jeg så den så har jeg ennda mer lyst på carver helt sykt har pt 1800 driver 8 15 så j***** bra ;P kjenner du han ?

Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    woow når jeg så den så har jeg ennda mer lyst på carver helt sykt har pt 1800 driver 8 15 så j***** bra ;P kjenner du han ?

kjenner å kjenner. har han på msn , men snakker ikke så mye med han akuratt . har vel bare stilt han noen carver spørsmål osv

Side 4 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •