Cerwin Vega - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 93

Tråd: Cerwin Vega

Active Marius-stenbrenden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av kriss66
    hvorfor ikke carver?

Fordi det bråker noe inni H***** snakker av erfaring

mvh
    marius

Intermediate kriss66 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=Marius-stenbrenden]Fordi det bråker noe inni H***** snakker av erfaring

ok? bråker den på lave volum og ?

Active
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    300
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ville ikke gått for en 272 372 bro, syntes den komboen ikke var noe, den hadde ikke kontroll over bassen på exxtreme volum gå heller for en 1,5 men vær obs! når du kjøper for det er to moddeler av den den ene heter Kw og den andre heter Kw2 da må du gå for Kw2 utgangene på Kw er elendig.
    vet du egentlig hva du prater om?? eller er du enda en 15 år gammel guttunge som ikke vet hva du prater om??? har du testet 372 og 272 komboen?? tviler jeg på at du har, du maser jo om det i en annen tråd også, test det før du uttaler deg,

Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    den bråker uansett om du ikke har noe som er koblet til , støvsuger bråking !
    Den kom fort inn å fort ut igjen hos meg !, greit power så det HOLDER , men du blir gal av den bråkinga for du må spille høyt for å ikke høre det

Active
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    300
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marius-stenbrenden
    den bråker uansett om du ikke har noe som er koblet til , støvsuger bråking !
    Den kom fort inn å fort ut igjen hos meg !, greit power så det HOLDER , men du blir gal av den bråkinga for du må spille høyt for å ikke høre det
    1+

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ok men tage jeg skal si deg en ting at en carver er 10 ganger det dobbelte så bra som 372 og 272 bro jeg har faktisk hørt det da jeg ikke ble fornøyd å det var på 12"

Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ikke for å virke total dum men hva betyr det da folk skriver +1`?

Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ok men tage jeg skal si deg en ting at en carver er 10 ganger det dobbelte så bra som 372 og 272 bro jeg har faktisk hørt det da jeg ikke ble fornøyd å det var på 12"
    spørs akuratt hva du er ute ettter, ville ikke hatt en carver i en kino,derfor jeg kasta ut min

Active
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    300
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    haha, noob!! du hakke peil på hva du prater om du, du har ikke hørt carver engang :P

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TageMathiassen
    haha, noob!! du hakke peil på hva du prater om du, du har ikke hørt carver engang :P
    +100

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nad 372 og 272 funker som F sammen med cv 12", så det vil funke bra på singel 15 også.

Åssen syns du Naden din drar dine cv 15?

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg syntes naden drar bra ja men hadde forventet mer. og at jeg ikke har hørt hvordan carver spiller er en ting men alle sier carver eller midgard og ikke nad til 15" NAD har ikke kontroll over bassene sa de.

marius jeg er ute etter bass og trøkk hvordan spillte carveren din på bass og trøkk ? er ikke så mye ute etter rein lyd akkurat

edit: har lakt ut NADEN på finn.no og her på AV så det er nok en grunn til at jeg selger den for jeg var rett og slett ikke fornøyd hadde forventer mere så derfor har jeg tenkt på en nad 165 forforsterker på en carver eller midgard

Active
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    300
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg syntes naden drar bra ja men hadde forventet mer. og at jeg ikke har hørt hvordan carver spiller er en ting men alle sier carver eller midgard og ikke nad til 15" NAD har ikke kontroll over bassene sa de.

marius jeg er ute etter bass og trøkk hvordan spillte carveren din på bass og trøkk ? er ikke så mye ute etter rein lyd akkurat

edit: har lakt ut NADEN på finn.no og her på AV så det er nok en grunn til at jeg selger den for jeg var rett og slett ikke fornøyd hadde forventer mere så derfor har jeg tenkt på en nad 165 forforsterker på en carver eller midgard
    men husk at du må jo ha 2 midgard da

Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Da er jo carvern noe for deg på en måte, den spiller ikke rent i det hele tatt men strøkk som **** , jævelig med trøkk i dem å power men lyden er jo ikke noe serlig pen , men kjøp heller midgard slipper du viftesus under film. carvern er vanskelig å få solgt. midgard selger du fort!
    Midgard har også en god del bedre kontroll , men du får ikke den ville bassen med tanke på hvor høy dempefaktoren er , men det er jo en bra ting.
    men velg det du vil , man lærer av sine feil !
    hoppe's sa til meg MIDGARD , men jeg gikk for carver pga power så kom jeg etter jeg hadde fått testet den ''Selger carvern jeg '' !

Føles ut som jeg høres ut som en vis man !HAHA

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du syns det drar bra ja, men hvorfor syns du ikke nad 372 og 272 drar 12" bra?
    Dette sjønner jeg ikke. Du har ikke testet dette selv så er nok best å ikke si noe da.

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja, det drar bra ja men langt ifra det jeg har forventet meg etter det folk skriver her på forumet.

Active
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    300
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoPPe`S
    Du syns det drar bra ja, men hvorfor syns du ikke nad 372 og 272 drar 12" bra?
    Dette sjønner jeg ikke. Du har ikke testet dette selv så er nok best å ikke si noe da.
    200+ tror ikke kriss vet hvor mye krefter den komboen har holder for di fleste, men smaken er som baken, den er delt

Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror ikke jeg heller tage +300

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    seriøst mange tråde jeg har lest der det står "IKKE KJØP NAD TIL 15" så var det mange som komenterte der de sa jeg har hat den samme komboen jeg syntes den ikke hadde kontroll på bassene sa de men uanset går enten for carver eller midgard da jeg liker mye bass og trøkk og jeg tror ikke noe på at den NAD komboen kan drive de sånn jeg liker å ha det

+ midgard er no dobelt så bra som NADENE

lurer på hva som hadde blitt mest bass med carver eller midgard ?

takker for svar...

Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    seriøst mange tråde jeg har lest der det står "IKKE KJØP NAD TIL 15" så var det mange som komenterte der de sa jeg har hat den samme komboen jeg syntes den ikke hadde kontroll på bassene sa de men uanset går enten for carver eller midgard da jeg liker mye bass og trøkk og jeg tror ikke noe på at den NAD komboen kan drive de sånn jeg liker å ha det

+ midgard er no dobelt så bra som NADENE

lurer på hva som hadde blitt mest bass med carver eller midgard ?

takker for svar...

Det skrev jeg litt lengre opp her, det er carver pga midgard har høy dempefaktor.

Side 2 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •