Harman Kardon HKTS11 VS. KEF 3005

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Harman Kardon HKTS11 VS. KEF 3005

Er på utkikk etter nye satelitthøytalere. Har både sett og hørt endel på Harman Kardon HKTS 11. Synes de låter kjempebra, tross prisen som ligger rundt 3500-4000 på enkelte nettbutikker nå.

Har også forelsket meg i KEF`s 3005se serie. Spes de i hvit pianolakk Bestiller jeg disse fra utlandet, kan jeg få disse ned i 8000-9000 kr. Vesentlig mer enn Harman Kardon settet.

Er KEF`s settet virkelig verdt 5000 mer??? Det ser jo unektelig mye bedre ut. Har desverre ikke fått sjansen til å høre det, men det har jo fått veldig gode kritiker.

Håpe på litt innspill og tilbakemeldninger.

Newcomer kicks sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har ingen erfaring med H/K settet, men har hatt kef 3005 (ikke SE) i et års tid nå. Som du sikkert har lest i diverse tester er dette et svært godt høytalersett med tanke på størrelsen. De spiller luftig og fint, samt sub og høytalerne flyter godt sammen.

hvis jeg skal være kritisk til oppsettet er det at jeg syns det mangler noe i nedre mellomtone, og jeg vurderer derfor etterhvert som pengene strekker til og kjøpe nye fronter som jeg skal benytte sammen med 3005ene. Det er spesielt når jeg lytter til musikk at jeg syns dette kan bli noe fremtredende. Men uansett hvilket satelitt oppsett du velger som er på størrelse med 3005ene tror jeg du nok vil oppleve det samme.

KEFene kan du sikkert få lyttet til på elkjøp hvis du har det i nærheten

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •