Verdens mest fislete høyttalerkabler til Nucleus Micro - hvor får jeg kjøpt de?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Active
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    315
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Verdens mest fislete høyttalerkabler til Nucleus Micro - hvor får jeg kjøpt de?

Hei.

Jeg fikk i hus et par Anthony Gallo Nucleus Micro Ti™ høyttalere denne helgen og er på utkikk etter kabler.

Jeg fikk noen meter med noe Monsterkabler fattern hadde liggende, men de er for korte og blir liggende over gulvet som to snubletråder ettersom høyttalerne skal brukes bak i et 5.0-system.

Er det noen som har tips til hvor jeg kan kjøpe noe tynne kabler? Terminalene på høyttalerne er bittesmå så jeg er redd for å kjøpe noe som ikke passer. Det er mulighet for bananplugger, men det må være små, umodne bananer for de som er av standard størrelse passer ikke.

Kablene bør helst være hvite for å matche veggen de skal henge på.

Clas Ohlson Internettbutikk
    Jeg så for meg noe slikt, men er usikker på om de vil få plass i terminalene.

Er det noen her som har tips til andre steder jeg bør stikke innom? Tenkte meg en tur innom biltema og clas senere i dag.

Intermediate Ulf-B sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alternativt til en fislete kabel, kan du satse på spesielle tilkoblingspinner som kan brukes på slike supertynne høyttalerterminaler. Fås kjøpt bl.a. hos Dynabel:

dynaBel AS

Du finner pinnene (produkt PL 7510) hvis du klikker på "Ledninger og plugger" og blar litt nedover.
    1) SB Touch m/iPad, Beolab 5
    2) SB Classic, Weiss DAC-1 MkII, Get-boks, Hegel HD11 DAC, Copland DRC-205, Primare DVD30, ML 326s, 2x Bryston PP 300 SST, ProAc D1, Amphion Impact 500 sub
    3) SB Touch, Benchmark DAC-2 HGC, 2x Bel Canto e.One Ref. 1000, ProAc 1SC, ProAc ER-1 sub, Denon AH-D7000

Active
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    315
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk. Jeg fant de og de ser ut til å koste 25,- kr stk. (PL7510) Da blir det clas etter jobb i dag og muligens dynabel i morgen om kablene ikke passer.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,313
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ryback
    Takk. Jeg fant de og de ser ut til å koste 25,- kr stk. (PL7510) Da blir det clas etter jobb i dag og muligens dynabel i morgen om kablene ikke passer.
    Dynabel selger også skikkelig fislete høyttalerkabel med hvit isolasjon.

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får jo 0,75mm2 kabler. Blir ikke dét tynt nok så vet ikke jeg.

Høyttalerkabel 0,75mm2 - Elby - Nettbutikk

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •