kan dette bli bra??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

kan dette bli bra??

hei igjen

er blitt forandring på planene nå og vil høre hva dere tror om det.

jeg får noen fence høytalere boost 2010(vet det ikke er det beste). det jeg tenkte da, var og bruke forsterkeren fra cv! lw15 til bassene på de, og hk avr 155 til diskant/mellomtone. og tenkt og kjøpe meg en xtz 99 w12 eller hva den heter. kan det bli noe god lyd ut av det? er glad i trykk og bass. fikk litt trua jeg:-D
    så blir det dali 102 til bakhøytalere

Intermediate corleone sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er du glad i trøkk så kjøp Klipsch.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av corleone
    Er du glad i trøkk så kjøp Klipsch.
    hadde jeg hatt råa, så skulle det vært det første jeg kjøpte ja men skal ikke bruke mer enn 5000 kr, så det blir til en sub som går endel dypt. så skal 10"erne ta midbassen tenkte jeg

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bmwen
    hei igjen

er blitt forandring på planene nå og vil høre hva dere tror om det.

jeg får noen fence høytalere boost 2010(vet det ikke er det beste). det jeg tenkte da, var og bruke forsterkeren fra cv! lw15 til bassene på de, og hk avr 155 til diskant/mellomtone. og tenkt og kjøpe meg en xtz 99 w12 eller hva den heter. kan det bli noe god lyd ut av det? er glad i trykk og bass. fikk litt trua jeg:-D
    så blir det dali 102 til bakhøytalere
    Jeg tror det ikke vil spille så bra, du vil ødelegge den lydn som basselementene og delefilteret egentlig skal spille.
    Jeg ville brukt ht som dem er også kjøpt ett orginalt element til cv subben din.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoPPe`S
    Jeg tror det ikke vil spille så bra, du vil ødelegge den lydn som basselementene og delefilteret egentlig skal spille.
    Jeg ville brukt ht som dem er også kjøpt ett orginalt element til cv subben din.
    du sier noe der ja. har ikke tenkt på det før takk for svar er det problem om jeg kjøper et cls element? mye billigere vill jeg tro

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du sier noe der ja. har ikke tenkt på det før takk for svar er det problem om jeg kjøper et cls element? mye billigere vill jeg tro
    Du kan prøve med cls-element, men tviler på at det vil spille bedre enn orginalt. Det orginale LW og cls har vel forsjellig ohm. Om jeg ikke tar feil.

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Det enkle er ofte det bedste".

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er det ingen andre elementer som kan passe da? er vanskelig og få tak i det orginale elementet. trenger ikke å være cerwin!

Subwoofer, Cerwin Vega, Lw-15X, sort, 200 W, aktiv,
    Cerwin vega 15" bass. Det er en bas der er lavet imens cv stadig lavede højtalere i america. Og jg vil umiddelbart mene det er der deres aller bedste højtalere er lavet. Cerwin Vega er kendt for at lave nogle vilde højtalere og dette er ingen undtagelse, det er virkelig en bas med slagkraft. Den går virkelig ned og river fat i dybe undertoner og kan uden problemer rive dig rundt! Et rendyrket monster. Frekvensgang: 27 Hz - 150 Hz Indbygget forstærker: 200 watt Bas: 15'' Dimensioner (BxHxD): 43 x 54 x 44 cm Vægt: 32,5kg

tatt fra noen andre8)

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er det ingen andre elementer som kan passe da? er vanskelig og få tak i det orginale elementet. trenger ikke å være cerwin!

Subwoofer, Cerwin Vega, Lw-15X, sort, 200 W, aktiv,
    Cerwin vega 15" bass. Det er en bas der er lavet imens cv stadig lavede højtalere i america. Og jg vil umiddelbart mene det er der deres aller bedste højtalere er lavet. Cerwin Vega er kendt for at lave nogle vilde højtalere og dette er ingen undtagelse, det er virkelig en bas med slagkraft. Den går virkelig ned og river fat i dybe undertoner og kan uden problemer rive dig rundt! Et rendyrket monster. Frekvensgang: 27 Hz - 150 Hz Indbygget forstærker: 200 watt Bas: 15'' Dimensioner (BxHxD): 43 x 54 x 44 cm Vægt: 32,5kg

tatt fra noen andre8)
    Jeg tror det ikke er så vansklig å skaffe orginalt.
    Ta å kontakt soundpressure.no og dem skal ha det inne eller så bestiller dem til deg.

Du kan også prøve å ta kontakt med TommyK her på forumet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •