På jakt etter ny sub - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    jeg har hørt splen, og jo den er veldig stram og presis, men den bånner fort på basstung musikk og elementet spinner vildt, den har god kontroll på mellomhøyt volum, men over det så blir det glatt føre, men jo den leverer mye mengder med bass, men vil ikke sagt at den er flere hakk bedre enn svs på musikk, spesielt ultraen, merk at den har fått mer ros på sin musikalitet fremfor dypbassen, den gikk for noe omvendt av det anmelderne hadde tenkt seg.

Store og tunge elementer forbindes med treg og upresis bass (med mindre du har flere 1000 watt med forsterkerkraft for å holde styr på dem) ultraen er tvert imot

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er veldig lett å glemme pris oppi alle tester og diskusjoner.Mulig det er mer fair og sammenligne XTZ-en med SB-en til SVS..de har omtrent samme output.XTZ litt mer i øvre og SVS litt mer i nedre.
    Til 4000 synes jeg XTZ-en var fantastisk.En kompis hørte på den sammen med B&W-ene..etter en stund ba han meg om å slå av kassa for han synes rett og slett at den ødela mer enn den gav.Jeg er ikke helt enig og mener musikken styrte det litt.Til film og spill var den svært bra til prisen,men mangler MYE til PC-12NSD.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slimchaddi
    jeg har hørt splen, og jo den er veldig stram og presis, men den bånner fort på basstung musikk og elementet spinner vildt, den har god kontroll på mellomhøyt volum, men over det så blir det glatt føre, men jo den leverer mye mengder med bass, men vil ikke sagt at den er flere hakk bedre enn svs på musikk, spesielt ultraen, merk at den har fått mer ros på sin musikalitet fremfor dypbassen, den gikk for noe omvendt av det anmelderne hadde tenkt seg.

Store og tunge elementer forbindes med treg og upresis bass (med mindre du har flere 1000 watt med forsterkerkraft for å holde styr på dem) ultraen er tvert imot
    Jeg lånte SPL-en av Soundplanet,så jeg skrudde aldri opp nok til at den bunnet.Men den vandret jo godt.Den stod ikke i hjørnet og den gav mye bass i den svære stua.
    Når det gjelder PB 12 PLUS.På sanger med mye dypbass og lite slag var PB-en helt vanvittig.Hva skjer a?-tenkte jeg med en gang det braket løs.F.eks WHY med Annie Lennox.Med en gang det kom musikk med slag lagde den "floppe"-lyder (den bunnet ikke)på ganske kort slaglengde.Og turte aldri å skru opp noe særlig.Den knela lenge før Focal sin SW900 som er 13".
    I følge L-Sound var den i tipp topp etter test når de fikk den tilbake,så jeg er ikke imponert over den.Hadde håpt at jeg var uheldig med produktet.

Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kalibrerte du grundig? ultraen min SAMT min eks pb-12 nsd gjorde lett jobb av den sangen, ultraen er en helt annen liga, men nsden hadde kontroll

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •