SA Ranger master

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

SA Ranger master

Noen som vet hvor jeg får tak i elementer til disse?
    De heter SA W1104XL. send mail til SA men ikke fått noe svar.
    var litt uheldig med en klåfingra 2åring med blyant:cry:

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei...sure ting det der ja! Trur det bare e sa som kan levere elementer ja...disse e jo spesial"laget for akkurat disse høytalerne ranger og ranger master så må vel bare vente på svar vil æ tru...ellers er du fornøyd med lyden av de?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lyden er det ikke mye å si på, spesielt med tanke på at det er rimlig slanke. kjappe og presise, men er mye annet i samme pris klasse som helt sikkert er like bra og bedre. men med tanke på design og størrelse, samt at det er plasserings vennlige og knall lyd, så finner ikke jeg noen som kan måle seg i det hele tatt. Eneste som mangler er vell den lille ekstra dype punchen fra større element. Men er vell mest i film sammenheng det er aktuellt, hvertfall etter min smak. Anbefales uten blyant i elementene:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det hørtes fryktelig kjedelig ut. Hadde selv fått hjertet i halsen om jeg hadde funni en blyant der :-D
    Om du enda ikke har fått tak i SA el element, så skal det ikke være noen problemer med å bestille ønsket element gjennom Soundgarden.
    Jeg trodde jeg hadde ødelagt noen frekvenser i ett av elementene på den ene min og dro innom for å høre om akkurat det med å bytte element. Så det var ingen problem å bestille element.
    Heldigvis viste det seg at jeg ikke trengte det

Evt. om du har fått bestilt nytt, var det store mikkmakeriet å bytte elementet?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •