Er det noe vits med sub i hjemmekino? - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 86 av 86
    Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Støtter forslaget om en brukt 10" svs. Kan ikke si jeg syntes XTZ'en hadde så mye å by på som Svs'en

Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Thoge
    Støtter forslaget om en brukt 10" svs. Kan ikke si jeg syntes XTZ'en hadde så mye å by på som Svs'en
    støtter også opp med en 10" svs, de får du vel for 5k helt nye, ekke allverdens dyrt, det jeg har hørt fra dali er concept 6 suben i en leilighet, for å si det sånn så var den helt elendig:S det begynte å komme blafre og brumme lyder på middels lavt volum, og gikk ikke noe dypt i det hele tatt, treig og kjedelig var den, løfta ikke filmopplevelsen et eneste hakk for meg:? og dette var da på rush hour 3, lite effekter osv der, om du skal se transformers så kan du regne med at subben sprenger før du kommer til en actionscene i det hele tatt

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er nok ikke subben det var noe feil med da for å si det slik, heller faseproblemer el.lignende i leiligheten.

Fordel at ting er riktig satt opp før man sammenligner og uttaler seg.

Expert Scrooge sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    +1

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har verken dali eller klipsch... men å se kino uten sub er ikke bra. Man får alldri den duringen og skikkelig trøkk i de senene der det virkelig skal være. Har sittet med ett 5.1 oppsett hjemme fra Dynavoice. Til musikk og tv sendinger har jeg følt at jeg har hatt nok med det oppsettet jeg har hatt. Det har vært god bass og god lyd i disse høytalerene. Men etter jeg kjøpte prosjektor og lerret her i januar så har jeg manglet det trøkket du ofte får på en skikkelig kino. En liten 6"sub har vært grei den, men nå er det rett og slett for lite trøkk.

Jeg har derfor inverstert i en XTZ 99 10.16 sub hos surround.no. Har ikke fått testet den enda. Men etter det jeg leser her på forumet og de andre testene du ser rundt om så er dette virkelig mye for pengene. Gleder meg vilt til å teste den. Folk vil heller ha en SVS men i forhold til hva en XTZ så er denne 2000kr dyrere. Så da spørs det litt på hvordan budsjettet ditt er. Men for å svare på spørsmålet som er grunnen for denne tråden. Helt klart JA til sub.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slimchaddi
    hahahahhahahaha, sitter et par menn bak skjermen og sammenligner kvinner og sex med subwoofere...passe materialister? LOL
    Etter å ha rotet inne på minHiFI og minHjemmekino profilene er det helt klart at det er flust med materialister her inne ;-)

Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •