Yamaha NS-F700... igjenn?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Yamaha NS-F700... igjenn?

Hei!

Har søkt endel på forumet men er ikke noe dagsferskt om disse. Dere som kjøpte disse for en stund tilbake hva syntes dere? Sitter selv og vurderer disse og handler dem på torsdag om dette er noe å ha. Har sett settninger som: "beste frontene under 10.000.-" osv. Stemmer dette?

Dem ser jo helt fantastiske ut også da

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er nok få som har hørt disse. Hovedgrunnen til det er jo at det er et fluss av gode høytalerpar til rundt 10-lapper

Jeg har hatt mine en stund nå, og er meget meget (ja, jeg skrev det to ganger ) godt fornøyd.

Har selv lyttet til mye forskjellig rundt denne prisen, høytalere som feks. B&W DM683/Dali Icon 6 kommer til kort. (min mening !)

De oppleves nøytrale i klangen, har prøvd to forsterkere på dem, litt smakssak på hva en foretrekker. Opera Connsonance a100 & nå Primare i21, førstnevnte som ligger litt på den lyse siden, harmonerte ikke med mine lydpreferanser, men ikke dårlig på noen som helst måte.

Jeg har dem nå på Primaren (i21), og ser ingen grunn til å prøve noe annet. Låter supert, med en litt varm klang. Høytalerene er også ganske lettdrevne, Primaren min har ingen problemer med å drive dem HØYT og med kontroll.

De ligger et par på forumet nå til ca 5-lapper, om du bor i nærheten, så "løp & kjøp" sier nå jeg.

Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mori
    Er nok få som har hørt disse. Hovedgrunnen til det er jo at det er et fluss av gode høytalerpar til rundt 10-lapper

Jeg har hatt mine en stund nå, og er meget meget (ja, jeg skrev det to ganger ) godt fornøyd.

Har selv lyttet til mye forskjellig rundt denne prisen, høytalere som feks. B&W DM683/Dali Icon 6 kommer til kort. (min mening !)

De oppleves nøytrale i klangen, har prøvd to forsterkere på dem, litt smakssak på hva en foretrekker. Opera Connsonance a100 & nå Primare i21, førstnevnte som ligger litt på den lyse siden, harmonerte ikke med mine lydpreferanser, men ikke dårlig på noen som helst måte.

Jeg har dem nå på Primaren (i21), og ser ingen grunn til å prøve noe annet. Låter supert, med en litt varm klang. Høytalerene er også ganske lettdrevne, Primaren min har ingen problemer med å drive dem HØYT og med kontroll.

De ligger et par på forumet nå til ca 5-lapper, om du bor i nærheten, så "løp & kjøp" sier nå jeg.
    Takk for at du tok deg tid å skrive litt. Da får jeg nok disse på Torsdag Gleder meg som en unge egentli Var å så på dem på Elkjøp idag, men fikk ikke hørt på dam da jeg ikke hadde tid :S Men satser på at dette blir bra.! Dette skal jo få leke med Parasound produkter så tror ikke jeg kommer slite med lyse/spisse toner

Er litt synd at det er 6 Ohm da å ikke 8Ohm... Men skal nok ikke spille så stor rolle.

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Parasound tror jeg kan være en knall-match på disse. Du får komme med erfaringene dine etterhvert

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •