Hvilke hjemmekino høyttalere?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilke hjemmekino høyttalere?

Jeg er i ferd med å bygge meg et hjemmekino oppsett, og kikker forløpig etter høyttalere.

Planen er for det meste film, men også mye musikk, jeg har kikket veldig mye på JBL Array 1400, men hvordan er trøkket i disse? Spiller dem så høyt med så mye trøkk som det står på nettet?
    Utenom disse har jeg kikket på Klipsch RF7, dette er jo høyttalere i 2 forskjellige prisklasser, men slik omtalen er på RF7 skal jo dette være en høyttaler som virkelig trøkker

Hva mener dere? RF7 vs Array 1400?

Intermediate ganilsen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,988
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann.

Kan bekrefte at Array 1400 spiller meget høyt og rent. Men når jeg hørte på den virket den nesten litt slank i bassen. Ruller av ganske tidlig også. Men unektelig en god høytaler som høyt oppe på min ønske liste også.

Men om du kikker på JBL LS80, tror jeg den vil være en bedre konkurent til klipsch'ene du sikter til mtp pris. Koster også under 1/3 av array.

Geir Arne

Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sherdog
    Jeg er i ferd med å bygge meg et hjemmekino oppsett, og kikker forløpig etter høyttalere.

Planen er for det meste film, men også mye musikk, jeg har kikket veldig mye på JBL Array 1400, men hvordan er trøkket i disse? Spiller dem så høyt med så mye trøkk som det står på nettet?
    Utenom disse har jeg kikket på Klipsch RF7, dette er jo høyttalere i 2 forskjellige prisklasser, men slik omtalen er på RF7 skal jo dette være en høyttaler som virkelig trøkker

Hva mener dere? RF7 vs Array 1400?
    en god sammenligning, spent på å høre på hvor denne debatten går:P har desverre ingenting å bidra med selv...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •