Innspilling Høytalere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer Kooyo sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Innspilling Høytalere

Ja halo Jeg Vet det finnes en Slik tråd fra Før. Men jeg syntes degn Virket Rotete Da man Begynner og blande inn bil Motorer. maxx 4000 rpm osv.
    Men så Det sto Gi Gass Fra Første stund.

Jeg Kjøpte et Parr Dali Concept 8. Det de sa På Hifiklubben. var at Spill Rolig i Allefall de Første 12 Timene. Og De vil Heletiden Forbedre seg opptil 50 Timer.

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det et spørsmål her? eller er dette bare et utspill?

ikke spill så du vrenger, men hvis du ikke spiller såpass at elementer beveger seg, vil jo ikke kantoppheng etv myke seg opp, uansett hvor lenge du holder på..

ta det rolig, bruk de for all del normalt!

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    862
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kooyo
    Ja halo Jeg Vet det finnes en Slik tråd fra Før. Men jeg syntes degn Virket Rotete Da man Begynner og blande inn bil Motorer. maxx 4000 rpm osv.
    Men så Det sto Gi Gass Fra Første stund.

Jeg Kjøpte et Parr Dali Concept 8. Det de sa På Hifiklubben. var at Spill Rolig i Allefall de Første 12 Timene. Og De vil Heletiden Forbedre seg opptil 50 Timer.

Apropos rotete...Stor bokstav på hvert ord er også ganske rotete og slitsomt og lese.
    Men til det du lurer på, jeg har spilt slik jeg selv har følt for hver gang jeg har spilt inn høyttalere og har aldri merket noe negativt lydmessig med og gjøre det slikt.Har selvfølgelig ikke spilt på max hele tiden og passet på at det ikke vrenger.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,733
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan ikke tenke meg at det skulle være noe skadelig å spille høyt med en gang, men ville ikke spilt grisehøyt da. De blir jo fortere innspilt om de får jobbe godt.

Jeg tror det er litt ulikt hvor mye høyttalere endrer seg over tid. Jeg la ikke merke til noen forskjell på mine nye etter å ha byttet fra godt brukte demomodeller.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •