Denon avr-2307 + passiv sub

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Denon avr-2307 + passiv sub

Jeg har en denon avr-2307 som tidligere har vært koblet mot mine dali høyttalere. Nå skal jeg koble til noen Pioneer høyttalere midlertidig. Frontene og bakhøyttalerene er 6ohm og maks 100w (står det på dem). Noe rall som fulgte med en dvd spiller for 4 år siden. Det fulgte også med en passiv sub, 6ohm 60w.

Er det mulig å koble suben til Denon forsterkeren (og høyttalerene) uten å grille hele sulamitten? Forsterkeren er vel på 100w. Og i så fall hvordan kobler jeg til suben? :?

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,664
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det går ikke - kjøp en aktiv sub i stedet!
    MYE bedre
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nye høyttalere

Ok. Helt umulig altså. Da får jeg bare ha crappy lyd til jeg kjøper nytt anlegg.

Noen som har gode idèer til et billig og greit anlegg jeg kan bruke på Denon i stuen? Eventuelt bare front, senter og sub. Helst små høyttalere, men litt guffe skal det være.

Er også åpen for 5.1

Active peter123 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    380
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger_007
    Ok. Helt umulig altså. Da får jeg bare ha crappy lyd til jeg kjøper nytt anlegg.

Noen som har gode idèer til et billig og greit anlegg jeg kan bruke på Denon i stuen? Eventuelt bare front, senter og sub. Helst små høyttalere, men litt guffe skal det være.

Er også åpen for 5.1
    Dersom du skal kjøpe nytt skla det vel godt gjøres å slå dette til prisen:

Dynavoice F-6 EX Natural Oak 5.0-pakke 5 Kanaler | Surround.no - Høyttaler spesialisten

Dersom du er åpen for å kjøpe brukt så vil du også kunne få mye lyd for lite penger.

Mvh
    Peter

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av peter123
    Dersom du skal kjøpe nytt skla det vel godt gjøres å slå dette til prisen:

Dynavoice F-6 EX Natural Oak 5.0-pakke 5 Kanaler | Surround.no - Høyttaler spesialisten

Dersom du er åpen for å kjøpe brukt så vil du også kunne få mye lyd for lite penger.

Mvh
    Peter

Heh... ja det var billig, og jeg tar det til vurdering. Men det var STORT.

Ser etter noe litt anonymt som passer i stuen. Skal bare se på vanlig tv, og kunne skru opp litt guff av og til. Kino har jeg i kjelleren...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •