Cerwin vega,Onkyo TX-SR602e og 24 cm2 rom? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Active Dali B5005 sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    402
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av HoPPe`S
    Har man ikke råd til forsterker, skal man ikke kjøpe store høyttalere heller. Kjøp heller ett par VE-8 som spiller kanon til den lille størrelsen.

Men sprenger du elementer på ve-12 så får du ikke spilt musikk hvis man ikke har råd til å fikse dem igjen.

Men rommet er på 24kvm og da er ve-8 for lite...Men hva mener du med sprenge elementene? Har de ikke sikring + at forsterkeren jeg har greier ikke og sprenge de..? Det er mange som sier de er "umulige" og sprenge..Men det er du som har peilingen, så jeg hører jo på deg!;D
    OG jo, visst jeg sprenger elemente så betaler jo mamma og pappa det

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Dali B5005
    Men rommet er på 24kvm og da er ve-8 for lite...Men hva mener du med sprenge elementene? Har de ikke sikring + at forsterkeren jeg har greier ikke og sprenge de..? Det er mange som sier de er "umulige" og sprenge..Men det er du som har peilingen, så jeg hører jo på deg!;D
    OG jo, visst jeg sprenger elemente så betaler jo mamma og pappa det
    Jeg har ett rom på 27 kvm og når jeg hadde VE-8 så funket di veldig bra hoss meg.

Dem har sikring som skal hindre at du ødelegger elementer på når du spiller veldig høyt mer en det elementene klarer.
    Det er lettere å sprenge elementer med med liten forsterker enn med stor, med for liten forsterker så mister forsterkarn kontrollen over elementene og da forvrenger det seg og da kan både forsterker og elementer bli ødelagt.

Jeg tviler foreldrene dine vil betale for ødelagte elementer vær gng du spiller høyt og det vil koste dem mye.

Hvorfor ikke bare spørre foreldrene dine om dem kan hjelpe deg med å legge i litt penger til forsterker, det er bare tull å kjøpe disse VE-12 når du bare skal sprenge dem, så kjøp VE-8 eller ststivhøyttalarne til cv.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •