Proson Reality 63 MK2 som trenger forsterker

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Proson Reality 63 MK2 som trenger forsterker

Hei!

Min første dag på dette forumet, og har allerede fått svar på mitt forrige spørsmål så prøver meg igjen på ett litt annet emne: Høytalere/forsterke

Jeg har ett par Proson Reality 63 MK2 stående, som jeg kjøpte for en del år siden, men som kun har blitt spilt med 1 gang!! Siden har de stått lagret på en tørr og varm plass for seg selv stakkars..:???:

Nå har jeg fått meg kåk med plass til disse høytalerene, som jeg igrunn tror er ganske så bra, men jeg trenger en forsterker... Noen idèer om hvor stor, eventuelt hvilken type(gjerne konkrete forslag) til hvilken forsterker jeg burde velge?

Så en Cambridge forsterker til ca 4000 i en test her om dagen, men om den passer til høytalerene (ELLER hvorfor den isåfall gjlør det)vet jeg ikke..

Komplett.no - Proson Reality 63 MK2, GulvstÃ¥ende (høytalerene)

CAMBRIDGE Azur 650A Integrert forsterker - Forsterkere - Stereo | Hi-Fi Klubben (Forsterkeren jeg lurer på... ).

Venter i spenning på eventuelle forslag!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    heisann.
    har en råsterk gammel traver fra nakamichi stående.den hadde nok gjort jobben sin.blitt brukt på infinity reference 60.ganske tungdrevne gamle saker.men du vil vel kanskje ha en ny?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •