Selge min SVS PB12-NSD og kjøpe 2 XTZ 99 W10.16 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Intermediate shield sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    da fikk eg 10000kr igjen på skatten min,derfor sitter eg og lurer på om eg ska kjøpe meg en SVS PC12-Plus tenkte eg.men spørsmålet er om eg kan bruke den ilag med den eg har no,eller blir det feil.har lyst på en ny sub.
    LG B6-Panasonic TX-P55VT60Y-Onkyo TX-NR 636-.16-Philips Fidelio X2-
    Panasonic DMP-BDT110-Pioneer BDP-120-Samsung UBD-K8500-Xbox 360 250GB-Xbox One 500GB

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av shield
    da fikk eg 10000kr igjen på skatten min,derfor sitter eg og lurer på om eg ska kjøpe meg en SVS PC12-Plus tenkte eg.men spørsmålet er om eg kan bruke den ilag med den eg har no,eller blir det feil.har lyst på en ny sub.
    Tror ikke det skal by på altfor store problemer, men har aldri prøvd selv. Som sagt før i tråden krever det nok litt jobb med 2 subber også da.

Intermediate hokeyh sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan nok forsåvidt det, men vil nå tro at PC-12 plus kommer til å spille litt "fletta" av PC-12´en da.. Er jo en kraftigere sub da (selv om det er samme greiene).. Men du kan jo kjøre subbene på forskjellig vis, altså at f. eks PC-12´en blir brukt til litt mer midbass og du kjører dypbassen på pluss´en..

Dette byr vel igjen på litt mer plasseringsproblemer.. Men det får du vel uansett når du ikke har 2 av samme subbene..

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anbefaler å kjøre like SUB'er. Enten en til NSD nå, eller selge den å kjøpe inn en Plus nå, og så heller en til senere.
    Yamaha CX-A5000, Sherbourn PA 5-200, Arendal Sound 1723 Tower, Arendal Sound 1723 Center, 3 x Arendal Sound 1723 SUB3, SVS SSS-01

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vanskelig nok å få kalibrert 1 sub sammen frontene om man ikke skal begynne med 2 forskjellige subber.
    Angående det at PC 12 Plus spiller fletta av NSD-en er sikkert rett,men min NSD er VESENTLIG råere enn det PB 12 Plus var når jeg hadde den i et annet oppsett/rom.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •