Emit-R til Infinity Kappa 9.2 series II

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Emit-R til Infinity Kappa 9.2 series II

Hei,
    jeg må kjøpe en ny Emit-R tweeter.
    Jeg har i dag den som har følgende tekst :"EMIT-R Kappa Series ii". Den har modellnr.:902-7206
    Den andre har modellnr.: 902-4578D-O
    Kan disse brukes om hverandre?

På forhånd takk!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    heisann.
    har ett par slitne reference 60 med inntakte emit r diskanter.har selv 8.2 og 7.1 og ser kun skrifta som er forskjellige fra ref 60 sine.kan kjøpe mine emit r hvis du er i knipe.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hepp tbmetal! Takk for tilbudet. Ha akkurat nå noen bud på nett gående. Skal se hvordan disse går, så kommer jeg evnt tilbake ang dine reference.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann, jeg kunne trengt to Emit R om de fortsatt er tilgjengelige ?
    Om de kan passe Kappa 80?

Mvh. Arnfinn

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    trådløft! Er i akkurat samme situasjon selv nå, hvordan gikk det med denne saken?

mvh oddi

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk mellotone og diskanter i Oslo, hos forhandler, men ikke spesielt billig. Dette var til Kappa 90 og 80. Fant samme mellomtonene de leverte hos annen leverandør etterpå, til helt ANNEN pris. Og mellomtonene passet ikke helt. Fungerer, men absolutt ikke en optimal erstatninig.
    Diskantene var akkurat som de originale, og helt topp. Betalte vel rundt 5000 for 4 diskanter og 4 mellomtoner.
    De mellomtonene fant jeg hos annen leverandør i utlandet etterpå til 15 USD....

Men billigste løsning er muligens å kjøpe et par defekte, med de elementene du trenger iorden....

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av suprted1
    Fikk mellotone og diskanter i Oslo, hos forhandler, men ikke spesielt billig. Dette var til Kappa 90 og 80. Fant samme mellomtonene de leverte hos annen leverandør etterpå, til helt ANNEN pris. Og mellomtonene passet ikke helt. Fungerer, men absolutt ikke en optimal erstatninig.
    Diskantene var akkurat som de originale, og helt topp. Betalte vel rundt 5000 for 4 diskanter og 4 mellomtoner.
    De mellomtonene fant jeg hos annen leverandør i utlandet etterpå til 15 USD....

Men billigste løsning er muligens å kjøpe et par defekte, med de elementene du trenger iorden....
    okei. Ser at det er flere forskjellige emit-r-diskanter ute og går, men stort sett virker det som den eneste forskjellen er teksten på elementet. Selv fikk jeg fatt i en diskant fra kappa center, med nesten samme nummer. Også er den skjermet da. Forhåpentligvis har dette ingenting å si for lyden

mvh oddi

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av oddster
    okei. Ser at det er flere forskjellige emit-r-diskanter ute og går, men stort sett virker det som den eneste forskjellen er teksten på elementet. Selv fikk jeg fatt i en diskant fra kappa center, med nesten samme nummer. Også er den skjermet da. Forhåpentligvis har dette ingenting å si for lyden

mvh oddi
    Ja, for å svare meg selv litt her, så kan jeg med glede konstatere at den skjermete utgaven av emit-r diskanten fungerer 100%. Problemet er at med originalhullene i kassa havner den opp/ned Med min latskap satte jeg bare diskanten i, og satte på trekket Lyden er ihvertfall bra! Har for sikkerhets skyld funnet og gitt bud på en diskant i tyskland. Forhåpentligvis vinner jeg denne auksjonen, også har jeg kontakter i tyskland som er behjelpelige med pengeoverføringer, adresse etc. (selger godtar av en eller annen grunn ikke paypal, og siden det ikke er snakk om de helt store summene velger jeg å ta sjensen)

mvh oddi

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •