Anlegg til TV med Ps3 som "mediasenter"

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Anlegg til TV med Ps3 som "mediasenter"

Er på utkikk etter et annlegg til min 50 tommer Panasonic G10 som jeg spiller på og liker også veldig godt å se film. Hører også på musikk gjennom PS3 en.

Så spørsmålet mitt er hva anbefaler dere meg å kjøpe av annlegg? Har tenkt å bruke 5000-6000 ca på dette med oppgraderinger senere. Burde jeg kjøpt en forsterker og to høytalere eller burde jeg gått for noe 5.1 hjemmekinogreier man får kjøpt på Elkjøp f. eks? Skal nevnes at jeg egentlig har null peiling på lyd, men irriterer meg over den svake lyden som er fra tv en når jeg ser gode filmer.

Takk på forhånd

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    1,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Vanskelig prisklasse du har lagt deg i, det er nesten som du burde ha fått ordre om å gå å handle alt i ett system på Expert eller Elkjøp. E

Deal.no: Hjemmekinoanlegg, Harman/Kardon 5.1 hjemmekinopakke med HDMI - Cinefame 7BQ

Dette burde gi deg mere lyd enn hva du har i dag, men om det er bra vet jeg ingenting om.

Her er flere som er testet

Lettvint kinolyd - Lyd og Bilde

Mange er sikkert fornøyd med slike pakker som en oppgradering av tvlyden, du har jo også disse produktene med det fantastiske navnet "lydplanker"

Test av «lydplanker» for TV-stua - VG Nett om Lyd- og bildetester

Det er Lyd og Bilde som har testet produktene, VG skriver bare av testene.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •