Guide: Cerwin Vega! (typer/forsterkervalg etc.) - Side 70

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 70 av 90 FørsteFørste ... 10 20 30 40 50 60 66 67 68 69 70 71 72 73 74 80 ... SisteSiste
Viser resultater 1,381 til 1,400 av 1781
    Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    jaja da har ikke jeg diskanter til mine dc15 lengere. de tok tydeligvis kvelden etter jeg gikk hjem fra festen igår fant en på ebay som selger billige så det blir vell kjøpt inn ett par fra han

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da har jeg kjøpt 2 nye diskanter håper det ikke tar så ekstremt lang tid å få de fra usa nå da :P betaler under det halve av hva soundpressure skal ha for 2 inkludert frakt og alt fra usa

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    soundpressure er dritdyr for å si det milt, håper du blir fornøyd med de fra ebay. Solgte forøvrig nylig mine 1515 for 12 k, så nå slipper iallfall jeg sjaue med gamle elementer og vannvittige priser for erstattningselementer etc...

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De holder seg godt i pris fortsatt ja, greit å vite med tanke på at CLS215 koster 9k nye. 8)

Etter min mening har soundpressure åndsvake priser, skulle tro de prøvde å leve av å selge rep kit til CV! :-D

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 4super4
    soundpressure er dritdyr for å si det milt, håper du blir fornøyd med de fra ebay. Solgte forøvrig nylig mine 1515 for 12 k, så nå slipper iallfall jeg sjaue med gamle elementer og vannvittige priser for erstattningselementer etc...
    de fra ebay er akkurat samme diskanten jeg kjøpte hos soundpressure for 950kr kommer på godt under dette for 2 fra usa med alt av gebyrer å moms

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Konrad
    De holder seg godt i pris fortsatt ja, greit å vite med tanke på at CLS215 koster 9k nye. 8)

Etter min mening har soundpressure åndsvake priser, skulle tro de prøvde å leve av å selge rep kit til CV! :-D
    skulle tro det ja ser de skal ha 5000kr for en al1000 bass :P

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    uhørte priser!!!:evil:

Fikk 12 konger for de ja, men de låg rimelig lenge til den prisen før jeg fikk napp, fikk endel kritikk og negative mail angående prisforlangende, de mente jeg drømte, men til slutt fikk ringte en person fra naboøyen som var seriøs interresert, han kom å hentet dem, å betalte 12000 uten å mukke, og uten om å men, men så har jeg vært klar hele veien om at pris kr 12000,- hvis ikke intet salg Syntes selv det er en stiv pris, høyttalerene begynner å bli gamle, og selv om de nærmest begynner å bli ett klenodium blir de verken bedre eller enklere å holde med årene, og når jeg hadde plukket ut ett komplett sett med nye pa- høyttalere til 14 konger, og ikke skulle bruke for mye på dette høyttalerskiftet bestemte jeg meg for at det måtte bli slik, angrer forresten ikke8)

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    katta liker ene diskanten fra mine dc15 meget godt tydeligvis :P

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    liker de vel best når de er frakoblet eller sprengt tenker jeg, gotter seg over at de endelig er tause:twisted:

Intermediate dj-vega sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    2,008
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har sett liknende diskanter, men ikke med samme betegnelse. Er det de samme som selges til dc serien?

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    de som står i orginalt heter dt-5 men de man kjøper på ebay heter LSC-UH2010 men er akkurat samme diskanten. LSC-UH2010 er produsert av cerwin som erstatnings diskant.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    liker de vel best når de er frakoblet eller sprengt tenker jeg, gotter seg over at de endelig er tause:twisted:
    kattene bryr seg overaskendes lite om høy musikk :P

Intermediate dj-vega sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    2,008
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av reimers
    de som står i orginalt heter dt-5 men de man kjøper på ebay heter LSC-UH2010 men er akkurat samme diskanten. LSC-UH2010 er produsert av cerwin som erstatnings diskant.

Hvor mye betalte du for 2 diskanter i NOK ink frakt og toll?

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe det tenkte jeg på også, endelig

Fikk bud i dag på CVene mine, en 1994 mod Ford Mondeo...:-D
    Hadde vert morsomt, men av flere grunner ønsker jeg ikke bil, så takket pent nei.

Prisene på CV holder seg unaturlig høye syns jeg, og for den elementprisen som ble nevnt her er du jo over halveis til nye 215 med forsikring :S henger ikke på greip spør du meg.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    regner med rundt 700kr totalt da de kom på 500 for begge inkludert frakt. skal si ifra når jeg får pakka på nøyaktig total pris

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av reimers
    kattene bryr seg overaskendes lite om høy musikk :P
    Da er nok katten din enten hørselskadd, eller så spiller du ikke høyt nok , katter har meget sensitiv hørsel, men stemmer nok at endel katter er mer harmonisk og avslappet til høytspilling en andre, og "virker" tilsynelatende til at de ikke bryr seg.

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da var det byby CV for min del, men oppfordret han som kjøpte dem til å lage en profil her, for han hadde to par 215 fra før og seks NAD 218, 2x cv 2,6KW, en PA sak, stoker 18" 2x cv 15" subber, og diverse annet.
    Hadde vert kult å se hvordan det blir når han får satt opp hjemmekinoen sin i 45 kvad stue!
    Tross dette hadde han ikke hørt CV låte så bra som her med en 15" subb rørpre og Oberon effekt, må si jeg er litt fornøyd med det når en kar som har hørt mye CV sier det.

Avtale er gjort om pris på nye høytalere, jobber med å skaffe stor nok bil til å hente dem

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han bør definitivt få lagt ut anlegget sitt på minHjemmekino!

Jeg er spent på hva du havner på etter CV! AjSelj.

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sa det til han at han måtte komme seg på avforum asap, han sa vel forsovidt ja, men han skulle ta ibruk en annen stue til kino oppsettet osv så ble en liten stund til.

Skal legge ut bilder av dem når jeg får dem opp, skal forsøke hente dem lørdag eller mandag, men er ikke sikkert jeg setter dem opp før på nyåret etter at jeg har flyttet.
    Bilder blir det når jeg henter dem tenker jeg. definnitivt en oppgradering blir det hvertfall.

Sitat Opprinnelig postet av Konrad
    Han bør definitivt få lagt ut anlegget sitt på minHjemmekino!

Jeg er spent på hva du havner på etter CV! AjSelj.

Newcomer cv-taggis sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja håper han karen legger ut sterioen sin, selv syns jeg det er morsomt å se andre folk har mye CV og se dem har godt med effekt. Selv har jeg 13 par med CV, 3 cv amper, 15" stroker, 12" LW sub, SVS PB-12plus/2, oberon 6.1+ + + + + + + + + + + + + +

AjSelj: Jeg tipper på at du kommer til å savne den morrofaktoren, trykke og volumet som CV har og kjøpe ett par senere . Selv jeg klarer ikke uten det og syns sterioen/kinoen spiller bra nokk. Så lenge leve CV.

Men God jul og godt nytt år da folkens.

Side 70 av 90 FørsteFørste ... 10 20 30 40 50 60 66 67 68 69 70 71 72 73 74 80 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •