HVa er hva på Chrysler Voyager høyttalere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question HVa er hva på Chrysler Voyager høyttalere

Hei er helt ny og trenger hjelp.
    Både de 2 front høyttalerne (i for dørene) er runde og de bakre 6x9 høyttalerne i bakdøra ovale, har alle 4 tilkoblingspunkter i en rekkekontakt.
    Begynner med 1 rød ,så 2 sorte sammen og så 2 grønne sammen og en 1grå. Rundt magneten på de 2 i front sitter det en elektronisk krets ?? og på de 2 bakre sitter det samme, men den rekker bare omtrent rundt halvparten av magneten. Alle er koblet med samme fargene som er nevnt ovenfor. De to FORAN har merket Chrysler og et 8 tall lignende merke (-uidentifisert) , men de BAK er Infinity/Chrysler.Er det noen som vet hva disse kretsene /gjør og hva som skal kobles til hva i de 4-punktskontaktene- kan jeg bruke de på en annen bil?
    Er det mulig å brokoble til en ekstra 6x9 som bass på en Kenwood KAC -724 forsterker ?og i så fall hvordan gjøres det?- Spilleren i bilen gir 4x50w.
    Er meget takknemlig for alle svar. For jeg har aldri sett 4 tilkoblinsplinter på en høyttaler før så da står jeg fast. HJELP !!!!!!!!!!!!!

Intermediate norcad sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Infinity systemet i Chrysler har aktive høyttalere, så kretsen du ser montert på magneten er vel antagelig en liten mono forsterker.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Norcad takk for svar, men det gir ikke meg noe egentlig svar på hva som skal kobles til hva på de 4 rekkekontaktene, har du noen ide? eller om dukan vise meg til andre?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et bilde sier mer enn tusen ord, da kan vi gjette litt bedre på hva som er montert på høyttalerne fra før.

Syns det hørtes rart ut om det sitter en forsterker på selve høyttaleren, det høres mer ut som et delefilter - men det er umulig å si det for sikkert uten bilde.

Et tips kan jo være å google spørsmålet ditt på engelsk. Vi har vel ikke mest erfaring med Chrysler blant menigmann i Norge (selv om jeg kjører det selv).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •