SQ forsterker til Seas Lotus reference

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

SQ forsterker til Seas Lotus reference

Jeg trenger litt hjelp. Jeg har Seas Lotus reference frontsett og en Seas Lotus RW250 sub (10"). Jeg vet nok om høyttalere til vite at dette er gode høyttalere som fortjener en god forsterker, men jeg har ikke filla peiling på bilstereoforsterkere. Er ute etter noe som kan gi meg god lyd fremfor høy lyd. Ser for meg å bruke opptil ca 3000-5000,- på en firekanals. Er det noen med erfaring som kan gi meg en fornuftig anbefaling?

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,837
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kyrreste
    Jeg trenger litt hjelp. Jeg har Seas Lotus reference frontsett og en Seas Lotus RW250 sub (10"). Jeg vet nok om høyttalere til vite at dette er gode høyttalere som fortjener en god forsterker, men jeg har ikke filla peiling på bilstereoforsterkere. Er ute etter noe som kan gi meg god lyd fremfor høy lyd. Ser for meg å bruke opptil ca 3000-5000,- på en firekanals. Er det noen med erfaring som kan gi meg en fornuftig anbefaling?
    Dynabel har tilbud nå på Genesis forsterkere, dynaBel AS den har en veil pris på 4100,- nå står det at de skal ha 2999,-. Lå under tilbudstorget dems.

Dette er rene SQ forsterkere, har selv en 5-kanaler fra Profile i arbeidsbilen min, meget fornøyd!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har googlet litt på denne og det ser unektelig bra ut til mitt bruk. bra pris også. Men jeg har som sagt ikke peiling på denne typen forsterkere, så jeg må spørre for sikkerhets skyld. Da bruker jeg to av kanalene til frontsettet og brokopler de to andre til suben, riktig?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    skal det kjøres aktivt eller passivt?
    Jeg kan trygt anbefale helix forsterkere.
    Har ikke hørt genesis, men de er sikkert ikke et dumt valg dem heller.
    Ice Audio AS | Importør av Brax - Cadence - Focal - Helix - Ground Zero

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde selvfølgelig vært kult med aktiv deling, men det blir nok passiv. Kikket også på denne. Helixen ser jo også lovende ut. Må innrømme at jeg synes at foreløpig ser Genesisforsterkeren mest lovende ut. Takk for inspill.

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,837
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har googlet litt på denne og det ser unektelig bra ut til mitt bruk. bra pris også. Men jeg har som sagt ikke peiling på denne typen forsterkere, så jeg må spørre for sikkerhets skyld. Da bruker jeg to av kanalene til frontsettet og brokopler de to andre til suben, riktig?
    Hadde selvfølgelig vært kult med aktiv deling, men det blir nok passiv. Kikket også på denne. Helixen ser jo også lovende ut. Må innrømme at jeg synes at foreløpig ser Genesisforsterkeren mest lovende ut. Takk for inspill.
    På en 4-kanaler kan du bruke 2-kanaler til front sette og nrokoble 2 kanaler til sub. Jeg ville ikke gått for Helix amp til SEAS da den spiller litt for "fett" i forhold til hva SEAS liker og mangler dynamic. Helix er heller ikke en SQ forsterker... Den har alt for høy party faktor til det :lol:

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    når har jeg ikke hørt helix espirit, men mener du at competiton a2 og a4 ikke er sq?
    Da tror jeg du er nødt til å overbevise meg om noe annet.
    kjører jo Alpine f1 3-veis og du vet jo hvordan scanspeak låter.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •