Spørsmål om subwoofer element og bil AV!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Spørsmål om subwoofer element og bil AV!

Jeg har nylig kjøpt meg bil, og jeg har planer om å bygge subvoofer, og bytte høytalere da.

Når det gjelder subwoofer; Jeg har et Red sun, sub element som jeg har hatt ei stund. ( Her ::::NINGBO RIXING ELECTRONICS CO.,LTD.::::::::::::::: er en link til en som ligner veldig, men min er nok noen år gamlere.

Det jeg lurer på er om denne er noe tess? Jeg må også skaffe meg boks å ha den i. Vet ikke om den skal være lukket eller ikke jeg?

Forsterkeren jeg har, er en jeg fikk av svigers. Bare en han bare hadde liggende.
    Det er en slik Tinly Electro-Acoustic Device Co.,Ltd. en. Hvordan er den? Er den for dårlig for elementet?

Og sist, hvilke høytalere passer sammen med resten? Ikke noe dyrere enn 2000 kr.
    De må passe i bilen, som er en Volvo 850 95 modell.

Takker på forhånd! :P

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,837
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Høytalerbygger1709
    Jeg har nylig kjøpt meg bil, og jeg har planer om å bygge subvoofer, og bytte høytalere da.

Når det gjelder subwoofer; Jeg har et Red sun, sub element som jeg har hatt ei stund. ( Her ::::NINGBO RIXING ELECTRONICS CO.,LTD.::::::::::::::: er en link til en som ligner veldig, men min er nok noen år gamlere.

Det jeg lurer på er om denne er noe tess? Jeg må også skaffe meg boks å ha den i. Vet ikke om den skal være lukket eller ikke jeg?

Forsterkeren jeg har, er en jeg fikk av svigers. Bare en han bare hadde liggende.
    Det er en slik Tinly Electro-Acoustic Device Co.,Ltd. en. Hvordan er den? Er den for dårlig for elementet?

Og sist, hvilke høytalere passer sammen med resten? Ikke noe dyrere enn 2000 kr.
    De må passe i bilen, som er en Volvo 850 95 modell.

Takker på forhånd! :P

Når det gjelder sub'en din er det meget vanskelig og gi noe godt svar da det ikke fantes noe opplysninger rundt elemente... Forsterkeren du har er nok i minste laget for suben din slik det ser ut.

Vis jeg ikke husker helt feil er det plass til 5 1/4" elementer i Volvo 850. Jeg hadde tatt en titt på Macrom disse spiller rent og pent til en meget fornuftig penge.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Exclamation