Problem med Bilforsterker

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problem med Bilforsterker

Hei jeg har en SPL Dynamics Dig-1450 forsterker og den har spilt sykt høyt og tålt veldig høy varme før, men nå plutselig så gikk sikringen fra batteriet til forsterkeren, og når jeg skifter den sikringen så ryker den med en gang, er en 30 ampers sikring. på forsterkeren er det 2x40 amper sikringer. men hvist jeg bare skrur på tenningen på bilen da slår høytallerne sykt høyt og fort uten att jeg i det hele tatt har i signalkablene fra cd spillern, dem slår ca 2 ganger i sekundet.. men med en gang jeg starter bilen da får forsterkeren for mye strøm og den 30 ampers sikringen ryker med en gang.

Så det må vær selve forsterkeren som er blitt helt tulen, noen som har vært med på lignende eller har noen forslag til hva jeg kan gjøre?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Eg har lignende problem. Skal prøve med å få jordet - bedre (lang kabel som går til minus på batteriet no) og større sikring i dag. (har brukt 40amp, skal kjøpe 60amp)

Sitat Opprinnelig postet av flander
    Hei jeg har en SPL Dynamics Dig-1450 forsterker og den har spilt sykt høyt og tålt veldig høy varme før, men nå plutselig så gikk sikringen fra batteriet til forsterkeren, og når jeg skifter den sikringen så ryker den med en gang, er en 30 ampers sikring. på forsterkeren er det 2x40 amper sikringer. men hvist jeg bare skrur på tenningen på bilen da slår høytallerne sykt høyt og fort uten att jeg i det hele tatt har i signalkablene fra cd spillern, dem slår ca 2 ganger i sekundet.. men med en gang jeg starter bilen da får forsterkeren for mye strøm og den 30 ampers sikringen ryker med en gang.

Så det må vær selve forsterkeren som er blitt helt tulen, noen som har vært med på lignende eller har noen forslag til hva jeg kan gjøre?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •